-Γιατί δεν ψήφισα τον Δ. Καμμένο. -Δεν υπάρχει αίτημα για ανατροπή της κυβέρνησης. -Ο λαός δεν θέλει εκλογές τώρα. -«Δεσμεύομαι απολύτως ότι δεν θα ιδιωτικοποιήσουμε το Νερό» -Tι είπε για χρέος, Βαρουφάκη, Δικαιοσύνη...
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.