> Voliotaki: ΜΠΕΟΣ και LEASING

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

ΜΠΕΟΣ και LEASING

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ που KYKΛΟΦΟΡΕΙ στη ΠΟΛΗ και ΣΥΖΗΤΑ με ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ.

Πόσο αλήθεια λυπάμαι όταν διαβάζω αναρτήσεις ή άρθρα από Λογιστές που συμβουλεύουν επιχειρήσεις, η Τραπεζοϋπαλλήλους εν ενεργεία ή συνταξιούχους να λένε στους αναγνώστες, ότι η αγορά των αυτοκινήτων της καθαριότητας του Δήμου Βόλου, έπρεπε να γίνει με μετρητά, για να επιτευχθεί χαμηλότερη τιμή αγοράς και όχι με leasing.

Βέβαια εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω αν η προμήθεια του Δήμου έγινε μετρητοίς, με δάνειο ή με leasing.

Εκείνο όμως που γνωρίζω είναι τα πλεονεκτήματα απόκτησης αυτοκινήτων, που εξυπηρετούν τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, εν προκειμένω του Δήμου Βόλου, με leasing.

Σήμερα ένα μικρό ποσοστό, μικρότερο του 10%, επιχειρήσεων αγοράζει αυτοκίνητα μετρητοίς.

Αγοράζοντας μετρητοίς, η επιχείρηση στερείται του κεφαλαίου που διέθεσε για την αγορά με αποτέλεσμα να μη μπορεί να το χρησιμοποιήσει σε απαραίτητες επενδύσεις ή να αντιμετωπίσει έκτακτη ανάγκη ρευστότητας.

Λένε ότι η προμήθεια έγινε με leasing.

Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι η προμήθεια με leasing δεν είναι συμφέρουσα ή να τη συγκρίνει με κόστος αγοράς πρό πενταετίας, αν δε γνωρίζει ακριβώς τους όρους των Συμβάσεων . Δηλαδή να συγκρίνει όμοιες περιπτώσεις.

Πως χαρακτηρίζουν ασύμφορη την προμήθεια των αυτοκινήτων καθαριότητας του Δήμου;;

Γνωρίζουν τους όρους της υπογραφείσας Σύμβασης;

Γνωρίζουν αν οι φόροι περιλαμβάνονται στο αντίτιμο απόκτησης;

Με τη μακροχρόνια μίσθωση οι φόροι πληρώνονται σταδιακά, περιλαμβάνονται δηλαδή στο μηνιαίο μίσθωμα .

Ταυτόχρονα, απαλλάσσεται η επιχείρηση από τα έξοδα της ασφαλιστικής κάλυψης και το ρίσκο μεγάλης αύξησης αυτής.

Στη λήξη της μακροχρόνιας μίσθωσης μπορεί να μην έχεις τη κυριότητα των αυτοκινήτων.

Αν αγοράσεις μετρητοίς, ναι μεν έχεις τη κυριότητα των αυτοκινήτων, αλλά θα έχεις αναλάβει και το ρίσκο και τη πιθανότητα τα αυτοκίνητα στο τέλος της πενταετίας, να στοιχίζουν πολύ λιγότερο από το ποσόν που δαπανήθηκε για την αγορά τους.

Θα υπάρχουν δηλαδή περιουσιακά στοιχεία , που χάνουν όλο και περισσότερο την αξία τους σε καθημερινή βάση.

Με τη μίσθωση είσαι ελεύθερος να αλλάζεις το στόλο σου κάθε τρία, τέσσερα, πέντε χρόνια.

Επι πλέον υπάρχουν Φορολογικά πλεονεκτήματα με δεδομένο ότι εκπίπτει το μηνιαίο μίσθωμα ως δαπάνη

Είναι δυνατόν να γίνεται προγραμματισμός πληρωμών – προγραμματισμένο budget.

Υπάρχει απαλλαγή ρίσκου καταστροφής

Υπάρχει απαλλαγή ρίσκου κλοπής οχήματος

Υπάρχει απαλλαγή από διαδικαστικά θέματα

Υπάρχει δυνατότητα απαλλαγής από δαπάνες χρήσης, τέλη κυκλοφορίας, μεικτής ασφάλειας, συντήρησης και αλλαγής ελαστικών.

Υπάρχει σταθερότητα στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων, γιατί με το leasing δεν απασχολούν έκτακτα περιστατικά, ατυχήματα, μηχανικές βλάβες κ.λ.π.

Και πολλά ακόμη.

Αρα καλό είναι χάριν αντιπολιτευτικού μένους, να μη μιλούν οι μη γνωρίζοντες , τι σημαίνει προμήθεια με leasing, αλλά και οι γνωρίζοντες τη περίπτωση απόκτησης περιουσιακού στοιχείου με leasing, να μη μιλούν, αν δεν γνωρίζουν τους όρους της υπογραφείσας σύμβασης.

Όλα τα ανωτέρω για τη περίπτωση που η προμήθεια του στόλου των αυτοκινήτων του Δήμου έγινε με leasing.

Για το μόνο που πρέπει να είμαστε σίγουροι, είναι ότι η προμήθεια είναι επωφελής για το Δήμο. Και στη τελική , αν έγινε με μίσθωση για πέντε χρόνια ο ΜΠΕΟΣ θα εξοφλήσει.

Ο ΜΠΕΟΣ θα συνεχίσει να φροντίζει για όλους εμάς και τη πόλη μας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ που κυκλοφορεί στη πόλη και συζητά με συμπολίτες.