> Voliotaki: ΔΩΡΟΘΕΑ ΚΟΛΥΝΔΡΙΝΗ......ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΣΑΡΑΝΤΟΥ ΚΑΡΓΑΚΟΥ

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

ΔΩΡΟΘΕΑ ΚΟΛΥΝΔΡΙΝΗ......ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΣΑΡΑΝΤΟΥ ΚΑΡΓΑΚΟΥ




















ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΣΑΡΑΝΤΟΥ ΚΑΡΓΑΚΟΥ
"Πολλοί ἐπικριτὲς μου –καλοπροαίρετα φυσικὰ!– μοῦ καταλογίζουν ὅτι ἐδῶ καὶ καιρό ἀρθρογραφῶ στὴν Kontra News. Ἐξετάζουν τὸ ποῦ γράφω καὶ ὄχι τό τὶ γράφω. Ὅπου κι ἄν ἔγραψα –κι ἔχω γράψει σὲ ἀναρίθμητα ἔντυπα– ποτὲ δὲν ὑπέστειλα τὴ σημαία τῶν προσωπικῶν μου πεποιθήσεὼν μου, τὶς γλωσσικὲς καὶ ὀρθογραφικὲς μου ἀρχές. Αὐτοἰ ποὺ μὲ φθονοῦν –καὶ ποὺ τάχα θέλουν τὸ καλό μου– ἄς πάψουν τὶς ὕπουλες κακολογίες. «Ἀπὸ ἕναν κύκνο δὲν μποροῦν νὰ πέσουν παρά μόνο λευκά φτερά», ἔχει γράψει ὁ Οὐγκώ. Ἀκόμη καὶ σὲ ὑπόνομο νὰ μπῶ, θὰ βγῶ καθαρὸς, ὅπως βγαίνουν καὶ οἱ ἀκτῖνες τοῦ ἡλίου. Διότι δὲν δελεάζομαι, οὔτε δεκάζομαι."

Μου αρέσει!
Σχόλια