> Voliotaki: ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ! ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΓΚΟΓΚΙΝΟΥΔΗΣ! ΜΕ δύο λέξεις ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ τον ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑΣΙΚΑ

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ! ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΓΚΟΓΚΙΝΟΥΔΗΣ! ΜΕ δύο λέξεις ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ τον ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑΣΙΚΑ





















Θα ήθελα να δηλώσω την ανεξαρ-
τοποίησή μου από την ομάδα 
του κ. Νασίκα.




Ο βασικότερος λόγος που με οδήγησε σε αυτή μου την απόφαση είναι η κατάντια που έχουν φέρει στο Δήμο Ρήγα Φεραίου οι προσωπικές επιλογές του Δημάρχου, με αποκορύφωμα το σημερινό τεχνικό πρόγραμμα για το έτος 2019. 
Ένα τεχνικό πρόγραμμα με μηδέν έργο!! 
Ξεκίνησα μαζί του από το 2011 και τον στήριξα μέχρι και σήμερα με όραμα για κάτι μεγάλο και διαφορετικό για αυτόν το Δήμο που τόσο το αξίζει και το χρειάζεται! 
Όμως μέχρι και σήμερα αυτό δεν έγινε και επιβεβαιώθηκα και σήμερα με το τεχνικό πρόγραμμα που έφερε προς ψήφιση με μόνο 5 " έργα" στο όριο των απευθείας αναθέσεων! 
Αυτό με προσβάλει και αισθάνομαι την υποχρέωση στον κόσμο που με εμπιστεύθηκε με την ψήφο του και με εξέλεξε και στις δύο


εκλογικές αναμετρήσεις στις πρώτες θέσεις. 
Δεν έχω μάθει μέχρι τώρα να κοροιδεύω κανέναν και γι αυτό το λόγο δηλώνω την ανεξαρτοποίηση μου! 
Εύχομαι λοιπόν στον κ. Νασίκα καλή συνέχεια από διαφορετικούς δρόμους!


κ. Πρόεδρε με την παρούσα επιστολή μου, δηλώνω την ανεξαρτητοποίηση μου από την ομάδα του κ. Δημήτρη Νασίκα και από τώρα και στο εξής θα ψηφίζω κατά συνείδηση, με γνώμονα πάντα το συμφέρον των δημοτών.

Ο Δημοτικός Σύμβουλος
Τριαντάφυλλος Γκογκινούδης