> Voliotaki: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΖΙΓΚΟΛΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΖΙΓΚΟΛΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ








Συνοδός κυριών μίλησε για τη δουλειά του στη βιομηχανία
του σεξ αλλά και γι αυτό που του ζητούν οι περισσότερες γυναίκες πελάτισσές του.
Ο 31χρονος Ράιαν Τζέιμς είναι επαγγελματίας ζιγκολό και χρεώνει από 350 μέχρι 5.300 ευρώ για να προσφέρει τις υπηρεσίες του.
Δουλεύει ως ζιγκολό τα τελευταία έξι χρόνια και όπως αποκαλύπτει, αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί σε αυτόν τον κλάδο εξαιτίας πρώην συντρόφου του που δούλευε ως call girl.
Ο Ράιν μοιράστηκε με το τηλεοπτικό κοινό τα «μυστικά» της βιομηχανίας του σεξ. Αρχικά ντρεπόταν να μιλήσει στην οικογένεια και τους φίλους του για την αλλαγή… καριέρας που έκανε: «Δεν το είπα στην οικογένειά μου, αλλά το αποκάλυψα στους φίλους μου. Λίγο αργότερα το έμαθαν και οι γονείς μου. 
Αντέδρασαν λίγο περίεργα αλλά η συμπεριφορά τους απέναντί μου δεν άλλαξε. Πιθανότατα κανένας γονιός δεν θα έχει σκεφτεί πως το παιδί του θα ακολουθούσε αυτό το δρόμο».
Αναφορικά με τις απαιτήσεις των πελατών του, ο Ράιν λέει ότι οι περισσότερες γυναίκες τον πληρώνουν για να βγουν μαζί του ραντεβού για φαγητό και για να κάνουν σεξ στη συνέχεια, είτε στο σπίτι τους είτε σε ξενοδοχείο.
Ο ίδιος χρεώνει 2.650 ευρώ για έξι ώρες και 3.500 στις γυναίκες που θέλουν να περάσουν το βράδυ μαζί και να φάνε πρωινό. Ο Ράιαν λέει πως οι γυναίκες συνήθως ζητούν συντροφικότητα από τον ίδιο και όχι τόσο το σεξ.
«Όλες οι ανύπαντρες πελάτισσες μου αναζητούν την συντροφικότητα, είτε περισσότερο, είτε λιγότερο» λέει και αποκαλύπτει πως οι γυναίκες δεν έχουν συγκεκριμένες φαντασιώσεις που του ζητούν να τις κάνει πραγματικότητα.
«Συνήθως οι πελάτισσες μου, μου λένε πως όταν κάνουν σεξ, οι άνδρες επικεντρώνονται περισσότερο στη δική τους απόλαυση. Οι γυναίκες θέλουν την προσοχή επάνω τους. Πολλές θέλουν την εναλλαγή, αλλά σκοπός τους είναι οι άνδρες να είναι επικεντρωμένοι στην ευχαρίστησή τους», λέει ο Ράιαν.
«Οι περισσότερες γυναίκες που συναντάω, μπορούν να πάνε σε ένα μπαρ και εύκολα να γνωρίσουν κάποιον και να κάνουν σεξ. Επιλέγουν εμένα διότι θέλουν μία διαφορετική εμπειρία. Κάποιες έχουν πάρει διαζύγιο πρόσφατα, άλλες είναι παντρεμένες, παρθένες, ενώ έχω πελάτες που είναι ζευγάρια», καταλήγει ο Ράιαν.