> Voliotaki: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Ο Τσίπρας… "καθαρίζει» δι ορισμού ...!

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Ο Τσίπρας… "καθαρίζει» δι ορισμού ...!

Στην πλάτη μισθωτών, συνταξιούχων και ιδιωτικών υπαλλήλων "φορτώνει" το Υπερ-υπερπλεόνασμα της Συριζανελέητης κυβέρνησης.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι φροντίζει να εδραιώσει  το δικό της "πλεόνασμα"  πολιτικής πελατείας.
 Περάστε   5.900 άτομα..."από εδώ"...!

Παραθέτουμε ένα εννοιολογικό παράδειγμα της λέξης "κλειδί" - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ για να αντιληφθούμε το μέγεθος της κυβερνητικής ανευθυνότητας :

«Σήμερα έψαξα στις τσέπες μου, στο συρτάρι μου, αν θέλετε και με μεγάλη μου χαρά βρήκα να μου περισσεύουν 460 ευρουλάκια! Ενθουσιάστηκα! Δεν θα έχω πρόβλημα κι αυτόν τον μήνα, σκέφτηκα με χαρά και ικανοποίηση!

Κάθισα άνετα στο μπαλκόνι μου να απολαύσω τον καφέ μου όταν…μια σκέψη «έτσι ξαφνικά», μου διέτρησε τα μηνίγγια!!! ΞΕΧΑΣΑ και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΔΕΗ (!), Φυσικό Αέριο (!), Κοινόχρηστα (!) και μία ρύθμιση ενός δανείου μου που έληγε σήμερα!"
Ο Πανικός…Πλεόναζε!!!»…για τον φίλο πολίτη.

Ο αφελής κατά τα άλλα και φιλότιμος πολίτης, συνειδητοποιούσε ότι δεν διαχειρίστηκε τα πράγματα καλά. Δεν έδωσε την κατάλληλη προσοχή στην προσωπική του οικονομία.

Ο κ. Τσίπρας και η παρέα του, σήμερα, μοιράζουν δημόσιες θέσεις αβέρτα από τα Υπερπλεονάσματα που φρόντισε να «αποταμιεύσει», από το στύψιμο των πολιτών και των συνταξιούχων.  
Αυτό λέγεται: Εθνική αναισθησία και καπηλεία κατ’ εξακολούθηση.

Αυτός βέβαια, έχει και Δίπλωμα… χάρτινο και όχι πλαστικό -δηλαδή φέρει τα εχέγγυα  για να μας κυβερνά. Για αυτό και… «καθαρίζει» για τον λαό του.