> Voliotaki: ΣΗΜΙΤΗΣ: Η ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΙΣΑ επιχείρηση ΔΙΩΞΗΣ μου ΔΕΝ με ΑΓΓΙΖΕΙ

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

ΣΗΜΙΤΗΣ: Η ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΙΣΑ επιχείρηση ΔΙΩΞΗΣ μου ΔΕΝ με ΑΓΓΙΖΕΙ








H προαναγγελθείσα επιχείρηση δίωξής μου δεν με αγγίζει. 

Η Ιστορία δεν γράφεται από τους περιστασιακούς ένοικους της εκτελεστικής εξουσίας» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Κώστας Σημίτης, αντιδρώντας έντονα στο δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, τονίζοντας ότι «η έρευνα στους λογαριασμούς τους είναι ευπρόσδεκτη και δεν έχω τίποτα να κρύψω».
Ο κ. Σημίτης τονίζει ότι θα απαντήσει στις συκοφαντίες αφού πρώτα διαπιστώσει ποιοι εμπλέκονται.
Ολόκληρη η δήλωση Κ. Σημίτη
«Η προαναγγελθείσα επιχείρηση δίωξής μου δεν με αγγίζει. Η Ιστορία δεν γράφεται από τους περιστασιακούς ένοικους της εκτελεστικής εξουσίας
Είναι προφανές, ότι η έρευνα στους λογαριασμούς μου είναι ευπρόσδεκτη. Δεν έχω τίποτα να κρύψω.
Τα σχετικά δημοσιεύματα εστιάζονται σε συκοφαντίες. Και στις συκοφαντίες θα απαντήσω, αφού διαπιστώσω ποιοι εμπλέκονται.