Ποιο αυτοκίνητο είναι πιο οικολογικό;
Οι περισσότεροι θα απαντούσαν το ηλεκτροκίνητο.
Και δεν έχουν ίσως άδικο, αρκεί να διασφαλιστεί μια φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή, αλλά και ρεύμα από εναλλακτικές πηγές.
Σχεδόν 44 εκατομμύρια αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους γερμανικούς δρόμους σύμφωνα με δημοσίευμα της DW.
Από αυτά μόλις 54.000 είναι σήμερα ηλεκτροκίνητα.
Τα περισσότερα κυκλοφορούν στο.. κρατίδιο του Αμβούργου σε ποσοστό 0,18% επί του συνολικού ποσοστού αυτοκινήτων, ενώ στην τελευταία θέση της κατάταξης βρίσκεται η Σαξονία-Άνχαλτ με μόλις 0,06%.
Σε έκθεση της SEG Automotive, που ιδρύθηκε φέτος στην Στουτγάρδη από την Bosch Starter Motors & Generators, αναφέρεται ότι παρά τις επικρίσεις
για την μεγάλη καθυστέρηση διάδοσης της ηλεκτροκίνησης στη Γερμανία, «οι ρυθμοί διάδοσης είναι και λογικοί και οικολογικοί». Ο γερμανικός προμηθευτής εξαρτημάτων που απασχολεί περίπου 8.000 εργαζόμενους και συνεργάζεται με σχεδόν όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συνεργάστηκε στη σύνταξη της έκθεσης με πολλούς ειδικούς σε ζητήματα κλίματος και συγκοινωνιών.
- από ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Ανδρή στο movenews (ολόκληρο ΕΔΩ)
Οι περισσότεροι θα απαντούσαν το ηλεκτροκίνητο.
Και δεν έχουν ίσως άδικο, αρκεί να διασφαλιστεί μια φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή, αλλά και ρεύμα από εναλλακτικές πηγές.
Σχεδόν 44 εκατομμύρια αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους γερμανικούς δρόμους σύμφωνα με δημοσίευμα της DW.
Από αυτά μόλις 54.000 είναι σήμερα ηλεκτροκίνητα.
Τα περισσότερα κυκλοφορούν στο.. κρατίδιο του Αμβούργου σε ποσοστό 0,18% επί του συνολικού ποσοστού αυτοκινήτων, ενώ στην τελευταία θέση της κατάταξης βρίσκεται η Σαξονία-Άνχαλτ με μόλις 0,06%.
Σε έκθεση της SEG Automotive, που ιδρύθηκε φέτος στην Στουτγάρδη από την Bosch Starter Motors & Generators, αναφέρεται ότι παρά τις επικρίσεις
για την μεγάλη καθυστέρηση διάδοσης της ηλεκτροκίνησης στη Γερμανία, «οι ρυθμοί διάδοσης είναι και λογικοί και οικολογικοί». Ο γερμανικός προμηθευτής εξαρτημάτων που απασχολεί περίπου 8.000 εργαζόμενους και συνεργάζεται με σχεδόν όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συνεργάστηκε στη σύνταξη της έκθεσης με πολλούς ειδικούς σε ζητήματα κλίματος και συγκοινωνιών.
- από ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Ανδρή στο movenews (ολόκληρο ΕΔΩ)