Από τα τις αρχές του 2018 έως τα μέσα Οκτωβρίου έχουν δώσει 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 223 μεταχειρισμένων πλοίων.
Συνολικά μέσα σε αυτές τις 41 εβδομάδες έχουν αγοραστεί παγκοσμίως 964 πλοία εκ των οποίων 450 φορτηγά, 299 δεξαμενόπλοια, 176 containerships και 39 υγραεριοφόρα, συνολικής αξίας 13,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων .
Οι Έλληνες έχουν δώσει το 26,3% από το συνολικό ποσό που έχει επενδυθεί παγκοσμίως σε αγορές πλοίων ενώ σε αριθμό πλοίο έχουν αγοράσει το 23,1%. Οι Κινέζοι ανταγωνιστές τους στο ίδιο χρονικό διάστημα έβγαλαν από τα ταμεία τους 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια για την απόκτηση 160 πλοίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Αllied Shipping, από τα 223 πλοία που έχουν αγοράσει οι ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων τα 138 είναι φορτηγά αξίας 1,7 δισεκ. δολ, 53 δεξαμενόπλοια αξίας 1,1 δισ. , 27 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κόστους 384,6 εκ. και πέντε υγραεριοφόρο αξίας 126,7 εκατ. δολαρίων.
Από τα 160 πλοία που αγόρασαν οι εταιρείες κινεζικών συμφερόντων τα 107 είναι φορτηγά, 41 δεξαμενόπλοια, 10 containerships και δύο υγραεριοφόρα.
Στην τρίτη θέση είναι οι Γερμανοί που έχουν δώσει 380,2 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσουν 57 πλοία εκ των οποίων οκτώ φορτηγά, 17 δεξαμενόπλοια και 32 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συνολικά μέσα σε αυτές τις 41 εβδομάδες έχουν αγοραστεί παγκοσμίως 964 πλοία εκ των οποίων 450 φορτηγά, 299 δεξαμενόπλοια, 176 containerships και 39 υγραεριοφόρα, συνολικής αξίας 13,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων .
Οι Έλληνες έχουν δώσει το 26,3% από το συνολικό ποσό που έχει επενδυθεί παγκοσμίως σε αγορές πλοίων ενώ σε αριθμό πλοίο έχουν αγοράσει το 23,1%. Οι Κινέζοι ανταγωνιστές τους στο ίδιο χρονικό διάστημα έβγαλαν από τα ταμεία τους 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια για την απόκτηση 160 πλοίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Αllied Shipping, από τα 223 πλοία που έχουν αγοράσει οι ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων τα 138 είναι φορτηγά αξίας 1,7 δισεκ. δολ, 53 δεξαμενόπλοια αξίας 1,1 δισ. , 27 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κόστους 384,6 εκ. και πέντε υγραεριοφόρο αξίας 126,7 εκατ. δολαρίων.
Από τα 160 πλοία που αγόρασαν οι εταιρείες κινεζικών συμφερόντων τα 107 είναι φορτηγά, 41 δεξαμενόπλοια, 10 containerships και δύο υγραεριοφόρα.
Στην τρίτη θέση είναι οι Γερμανοί που έχουν δώσει 380,2 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσουν 57 πλοία εκ των οποίων οκτώ φορτηγά, 17 δεξαμενόπλοια και 32 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.