> Voliotaki: ΚΑΙΕΙ ΑΚΟΜΑ! ΚINΔΥΝΟΣ AKOMH και να ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ- ΕΥΘΥΝΕΣ στην ΑΝΕΚ Lines για την ΠΥΡΚΑΓΙΑ στο ΠΛΟΙΟ…

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

ΚΑΙΕΙ ΑΚΟΜΑ! ΚINΔΥΝΟΣ AKOMH και να ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ- ΕΥΘΥΝΕΣ στην ΑΝΕΚ Lines για την ΠΥΡΚΑΓΙΑ στο ΠΛΟΙΟ…

Καίει ακόμα η φωτιά που ξέσπασε εδώ και δύο ημέρες στο πλοίο της ΑΝΕΚ!
Όλο το βράδυ Τετάρτης προς Πέμπτη συνεχίστηκε η επιχείρηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για την κατάσβεση της πυρκαγιάς στο γκαράζ στο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της ΑΝΕΚ Lines.
Η προσπάθεια των πυροσβεστών συνεχίζεται και τις πρωϊνές ώρες αφού τέτοιου είδους περιστατικά είναι δύσκολα στην αντιμετώπισή τους. Το πλοίο έχει πάρει κλίση η οποία όμως έως τώρα θεωρείται από τους αρμόδιους ότι είναι διαχειρίσιμη.

Η εικόνα είναι καλύτερη από χθες Τετάρτη. Η Πυροσβεστική έχει βγάλει αρκετά ιχ αυτοκίνητα και φορτηγά, ενώ η φωτιά έχει περιοριστεί.Οι δυνάμεις της πυροσβεστικής έχουν καταφέρει να προχωρήσουν βαθύτερα μέσα στον χώρο στάθμευσης και ελέγχουν καλύτερα την πυρκαγιά που κατακαίει την αριστερή πλευρά του πλοίου.Στη διάρκεια της χθεσινής ημέρας το θερμικό φορτίο έφθασε μέχρι τους 500 βαθμούς κελσίου.
Την όλη επιχείρηση συντονίζει η Πυροσβεστική Υπηρεσία, οι άνδρες της οποίας άνοιξαν τρύπες πάνω απ’ την ίσαλο γραμμή για να φεύγουν τα νερά τα οποία πέφτουν στη φωτιά και έχουν αναγκάσει το πλοίο να πάρει κλίση. Παράλληλα δύο σκάφη αντιρρυπαντικά μαζεύουν τα νερά για να μην προκληθεί ρύπανση.
Στο μεταξύ στο θέμα των ευθυνών για την φωτιά προκύπτει και μια άλλη διάσταση. Από την πλευρά του το ΚΚΕ με μια σκληρή ανακοίνωση αποδίδει τα αίτια του ατυχήματος στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην ένταση της εφοπλιστικής επιθετικότητας.
«Η φωτιά που ξέσπασε στο πλοίο «Ελ. Βενιζέλος» και έθεσε αντιμέτωπους με σοβαρούς κινδύνους επιβάτες και ναυτεργάτες, είναι αποτέλεσμα της έντασης της αντιλαϊκής πολιτικής των κυβερνήσεων και της εφοπλιστικής επιθετικότητας, με μείωση κατά 40% του στόλου και του ναυτεργατικού δυναμικού, μείωση οργανικών συνθέσεων, εξαντλητικά δρομολόγια και εξοντωτικά ωράρια εργασίας, παραβίαση των κανόνων ασφαλείας στα πλοία, που τελικά θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή επιβατών και ναυτεργατών» αναφέρει συγκεκριμένα το σχόλιο του ΚΚΕ και καταλήγει: «Αντίστοιχα μεγάλες είναι και οι ελλείψεις σε βασικές υποδομές, απαραίτητες για την ασφαλή διάσωση και αποβίβαση στο λιμάνι του Πειραιά, το οποίο όπως και πριν έτσι και σήμερα, με την ιδιωτικοποίησή του, λειτουργεί με κριτήριο το κέρδος».
Πιο συγκεκριμένα ο βουλευτής  Μαν. Συντυχάκης μιλώντας σήμερα σε γνωστό ραδιόφωνο κατηγόρησε την ΑΝΕΚ lines αποδίδοντας τη φωτιά στο γκαραζ του Ελευθέριος Βενιζέλος σε «εφοπλιστική αδιαφορία για τους επιβάτες και τους ναυτεργάτες»ενώ χαρακτήρισε το ατύχημα «εφοπλιστική βαρβαρότητα».