AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Αγαπητό ΒΟΛΙΟΤΑΚΙ καλημέρα.
Θέλω από το site σας να ευχαριστήσω δημόσια τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου Βολου για την άριστη εξυπηρέτηση στο παρακάτω περιστατικό.
Χθές 4/4/2018 μέλος της οικογένειάς μου προσήλθε στά έκτακτα περιστατικά του Νοσοκομείου με οξύ πόνο στήν μέση. Παρότι δέν είχε προηγηθεί κάποιο ραντεβού το περιστατικό αντιμετωπίστηκε άμεσα από το προσωπικό του Νοσοκομείου, τόσο από τους γιατρούς όσο και από όλο το υπόλοιπο προσωπικό.
Μέσα σε λίγο χρόνο έγιναν όλες οι εξετάσεις (όχι μόνο για την μέση αλλά και άλλες μικροβιολογικές κ.λ.π) και εντύπωση προκάλεσε η ταχύτητα, η οργάνωση , η πλήρης τήρηση της σειράς προτεραιότητας και η ευγένεια του προσωπικού.
Θεωρώ ότι είναι παράδειγμα εργαζομένων στό Δημόσιο Τομέα.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Αγαπητό ΒΟΛΙΟΤΑΚΙ καλημέρα.
Θέλω από το site σας να ευχαριστήσω δημόσια τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου Βολου για την άριστη εξυπηρέτηση στο παρακάτω περιστατικό.
Χθές 4/4/2018 μέλος της οικογένειάς μου προσήλθε στά έκτακτα περιστατικά του Νοσοκομείου με οξύ πόνο στήν μέση. Παρότι δέν είχε προηγηθεί κάποιο ραντεβού το περιστατικό αντιμετωπίστηκε άμεσα από το προσωπικό του Νοσοκομείου, τόσο από τους γιατρούς όσο και από όλο το υπόλοιπο προσωπικό.
Μέσα σε λίγο χρόνο έγιναν όλες οι εξετάσεις (όχι μόνο για την μέση αλλά και άλλες μικροβιολογικές κ.λ.π) και εντύπωση προκάλεσε η ταχύτητα, η οργάνωση , η πλήρης τήρηση της σειράς προτεραιότητας και η ευγένεια του προσωπικού.
Θεωρώ ότι είναι παράδειγμα εργαζομένων στό Δημόσιο Τομέα.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.