> Voliotaki: ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ από τον ΚΟΜΙΝΗ: «Είπα ότι θα μετρήσω το γκολ, γιατί ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ στα ΠΑΙΔΙΑ μου, ΦΟΒΗΘΗΚΑ για την ΖΩΗ μου»

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ από τον ΚΟΜΙΝΗ: «Είπα ότι θα μετρήσω το γκολ, γιατί ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ στα ΠΑΙΔΙΑ μου, ΦΟΒΗΘΗΚΑ για την ΖΩΗ μου»

Σεκιουριτάς, έξω από τα αποδυτήρια άκουσε την παρακάτω συζήτηση που σοκάρει…






Σαββίδης: Βγες έξω και συνέχισε το ματς.
Κομίνης: Θα βγω έξω να συνεχίσω το ματς μόνο υπό την υπόδειξη μου.
Σαββίδης: Βγες και μέτρα το γκολ,γιατί θα φύγεις από το γήπεδο νεκρός.
Κομίνης: Θα φύγω νεκρός από το γήπεδο;
Σαββίδης: Ναι.
Κομίνης: Πηγαίντε στον αθλητικό δικαστή και βρείτε τα.
Σαββίδης: Εάν δεν βγεις να μετρήσεις το γκολ θα σε φάμε ζωντανό.
(2 ώρες συζήτησης αργότερα)
Κομίνης: Είπα ότι θα μετρήσω το γκολ, γιατί δεν θα γυρίσω στα παιδιά μου, φοβήθηκα για την ζωή μου και μέτρησα το γκολ.
(Καθώς έφευγε ο Κομίνης)
Κομίνης: Η ΑΕΚ δεν θα το αφήσει έτσι.
Αποτέλεσμα εικόνας για σαββιδης

Αποτέλεσμα εικόνας για Διαιτητής Κομίνης

Αποτέλεσμα εικόνας για Διαιτητής Κομίνης