Μονοθέσιο, αεροσκάφος αεροπορικής υπέροχης, προερχόμενο από το Su-35 και εξοπλισμένο με στροβιλοκινητήρες διπλής ροής AL-31FP, συνολικής ώσης 29000 κιλών, διαθέτοντας ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης ( με την κίνηση τους ± 15 μοίρες ως προς τον κάθετο άξονα).
Ο AL-31FP είναι ένας στροβιλοκινητήρας με μήκος 4,99 μέτρα, διάμετρο (εισόδου) 0,91 μέτρα (με άλλες πήγες – 0,932 μέτρα), διάμετρος εξωτερική 1,28 μέτρα και βάρος 1570 κιλά. Εκτός από αυτά, ο κινητήρας έχει την πιο χαμηλή κατανάλωση καύσιμων (0,677 kg/(kg* hour)).
Ο AL-31FP είναι ένας στροβιλοκινητήρας με μήκος 4,99 μέτρα, διάμετρο (εισόδου) 0,91 μέτρα (με άλλες πήγες – 0,932 μέτρα), διάμετρος εξωτερική 1,28 μέτρα και βάρος 1570 κιλά. Εκτός από αυτά, ο κινητήρας έχει την πιο χαμηλή κατανάλωση καύσιμων (0,677 kg/(kg* hour)).
Αναβαθμίστηκε ο ραδιοηλεκτρονικός εξοπλισμός, το σύστημα ελέγχου πυρός για την βολή των όπλων, σε συνδυασμό με την λειτουργία του εκσυγχρονισμένου ραντάρ Ν0011Μ «Bars» επίσης το σύστημα συνεργάζεται με ένα μικρότερο ραντάρ Ν-012 που του επιτρέπει να ανιχνεύει και παρακολουθεί στόχους σε μια απόσταση της τάξης 30-50 km για την κάλυψη και βολή πυραύλων στο πίσω ημισφαίριο.
Το Bars αποτελεί ένα σύστημα ηλεκτρονικής διάταξης φάσης και εξοπλίζει τις τελευταίες εκδόσεις του μαχητικού Su-35/Su-37 και Su-30MKI των εξαγωγικών εκδόσεων. Η μέγιστη εμβέλεια σάρωσης εναέριου στόχου φτάνει περίπου 140-160 km, μπορεί να παρακολουθήσει ταυτόχρονα 20 στόχους και να εκτοξεύσει ταυτόχρονα βλήματα κατά 8 στόχων. Πέταξε για πρώτη φορά στις 2 Απριλίου 1996.
Χάρη στους AL-31FP το αεροσκάφος απέκτησε κορυφαίους ελιγμούς που το καθιστούν ένα από τα μοναδικά παγκόσμιος.
στροφή 360 μοιρών στο επίπεδο συμμετρίας (Chakra Frolov)
στροφή ελιγμού με μετάκαυση (λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα)
στροφή στο κατακόρυφο άξονα
ελιγμός κόμπρα με γωνίες προσβολής 150-180 μοιρών
Περιστροφή (ελιγμός Kolokol)
Περιστροφή με μείωση ύψους μέχρι 300-400 μέτρα.
Π.χ. κατά τον ελιγμό της κόμπρας το αεροσκάφος εισέρχεται σε γωνία προσβολής 150 μοιρών και παραμένει σε αυτή την θέση 3-4 δευτερόλεπτα. Η δυνατότητα τέτοιων ακραίων ελιγμών δίνει σοβαρό πλεονέκτημα στο σκάφος σε κλειστές αερομαχίες.
Στην αεροδιαστημική έκθεση της Χιλής FIDAE’98 που πραγματοποιήθηκε στις 23 Μαρτίου 1998 παρουσιάστηκε σαν Su-37MR. Με αυτήν ονομασία έχει παρουσιαστεί και νωρίτερα στην έκθεση του Dubai.
Το Su-37 Terminator παραμένει και θα παραμένει για αρκετά χρόνια το καλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο με κορυφαία πτητικά χαρακτηριστικά.