ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
κ. Δήμαρχε πάτε και καμιά βόλτα προς Αγριά να δείτε τι γίνεται με τα έργα... Άγιες μέρες έρχονται κόσμο περιμένουμε με αυτό το χάλι θα του υποδεχτούμε. Ο Εργολάβος που το έχει αναλάβει το έργο, έχει καταθέσει χρονοδιάγραμμα;
Υπάρχει χρονική ρήτρα; Μόνο έτσι σφίγγουν τα λουριά.