Άμεσα είναι
συνδεδεμένη η αφαίρεση της νησίδας που βρίσκεται επι της οδού Φιλαδελφείας με
Καραμπατζάκη, με τη διάνοιξη και
μονοδρόμηση της Καραμπατζάκη, το λέμε εμείς ως πολίτες αυτής της πόλης το λέει
και η Δημοτική αρχή, και να θέλει δεν μπορεί να το κρύψει. Ένα είναι σαφές, ακροβατεί μεταξύ άγνοιας και έλλειψης
τεκμηρίωσης.
Έψαξε να βρει στοιχεία σχετικά με τη νησίδα που βρίσκεται επί της
οδού Φιλαδελφείας στη Νέα Ιωνία και δεν βρήκε τίποτα, δηλώνει ο Θ. Σταυρίδης
αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Δόμησης και Βιώσιμης Κινητικότητας και εκεί τελειώνουν
όλα, βαφτίζοντας την κάθε αντίθετη άποψη κομματική και προφανώς ανίδεη, ενώ οι
απόψεις που συμφωνούν μαζί του και ταυτίζονται με τη δημοτική αρχή, πλήρως
τεκμηριωμένες και θωρακισμένες, ¨ σύμφωνα με την ισχύουσα επιστήμη και τέχνη¨
Δεν βρίσκουν
τίποτα σχετικό με τη νησίδα, για το πώς και γιατί κατασκευάστηκε και δεν
μπαίνουν στον κόπο να ρωτήσουν αυτούς που η δημοτική αρχή και οι συν αυτή, αποκαλούν «μπαχαλάκηδες της Καραμπατζάκη», την Επιτροπή Δημοτών για την Προστασία
της περιοχής του Κραυσίδωνα, απλό είναι.
Επικαλούνται τη Γενική Μελέτη Μεταφορών και Κυκλοφορίας της
Πόλης του Βόλου (ΑΝΥΣΜΑ Ε.Ε.), στην καλύτερη περίπτωση εκτίμησή μας είναι
ότι δεν έχουν γνώση της ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ μελέτης του 1999 αλλά προπαρασκευαστικών
μελετών που δεν είναι όμως οι ισχύουσες μελέτες. Αν ισχύει αυτό, τότε είναι
ξεκάθαρο ότι έχουν λάθος εικόνα για τα όσα ΟΡΙΣΤΙΚΑ περιλαμβάνει η συγκεκριμένη
μελέτη και είναι η ισχύουσα. Αν όμως έχουν την ΟΡΙΣΤΙΚΗ μελέτη τότε θα πρέπει ή να τη διαβάσουν καλύτερα ή να
σταματήσουν να ψεύδονται και να παραπλανούν του πολίτες.
Και για να τους
διευκολύνουμε, στην εν λόγω μελέτη σελίδα 46 γίνεται σαφής αποδοχή της από το
1994 έως σήμερα διαμόρφωσης της οδού Καραμπατζάκη, στη σελίδα 110 εμφανίζεται η
Καραμπατζάκη ως αμιγής ποδηλατόδρομος ενώ η ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΓΡΑΦΙΑ του σημείου εξόδου
της Καραμπατζάκη στη οδό Φιλαδελφείας, αριθμός σχεδίου 16 ( το επίμαχο σημείο-σχέδιο με χρωματική
παρέμβασή μας ) δείχνει αυτό που δεν θέλουν να βλέπουν, ούτε και να ξέρουν, ότι
η Καραμπατζάκη είναι κλειστή προς την οδό Αλαμάνας με τεχνικό έργο.
Ο σκοπός αυτής της κατασκευής
είναι προφανής:
α. Η διασφάλιση της ήπιας και
τοπικής κυκλοφορίας στην Καραμπατζάκη, δεχόμενη ξεκάθαρα η Μελέτη την υπάρχουσα
διαμόρφωση στα πλαίσια του LIFE.
β. Η ασφάλεια των πεζών,
ποδηλάτων, ατόμων με κινητικά προβλήματα, σε μια περιοχή που οι άνθρωποι και το
περιβάλλον είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό.
Στα μέσα Απριλίου του 2004 η τότε Δημοτική αρχή Βόλου αποφασίζει κυκλοφοριακές
παρεμβάσεις στο συγκεκριμένο σημείο που περιλαμβάνουν τη διάνοιξη των γραμμών
ΟΣΕ στη Ζάχου και Αλαμάνας, προκαλώντας
την αντιδράση πολιτών, φορέων και του τότε δημάρχου Νέας Ιωνίας κ.
Φούσκη ο οποίος στις 30-4-2004 ξεκαθαρίζει
ότι οι εν λόγω παρεμβάσεις από τον Δήμο Βόλου συγκεντρώνουν την κυκλοφορία στην
περιοχή και αλλάζουν τα κοινωνικοπεριβαλλοντικά δεδομένα. Μέσα σε όλη αυτή την αντιπαράθεση προκύπτει η
επέκταση της υπάρχουσας τριγωνικής νησίδας (Φιλαδελφείας-Βυζαντίου στη Ν.
Ιωνία) ως μερική εφαρμογή της διαμόρφωσης που προδιαγράφεται στο σχέδιο 16 της Οριστικής
Μελέτης Μεταφορών.
Τώρα ξέρετε και
το ξέρουν και οι πολίτες, αυτό το κομμάτι τσιμέντου στην οδό Φιλαδελφείας
με Καραμπατζάκη είναι ημιτελές τμήμα
διαμόρφωσης της Καραμπατζάκη που επιτελεί σημαντικό ρόλο στην ασφάλεια των
χρηστών και διαφύλαξης της ανάπλασης της Καραμπατζάκη. Καιρός τα σφυριά της
καταστροφής που κρατάτε στα χέρια σας να δώσουν τη θέση τους στο μυστρί της
δημιουργίας!
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΟΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ
ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΥΣΙΔΩΝΑ