> Voliotaki: Βία κατά ανθρώπου και ζώου

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Βία κατά ανθρώπου και ζώου

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Θέλω αν αναφέρω-καταγγείλω μια λεκτική και παρ' ολίγον σωματική επίθεση που δέχτηκα από έναν κύριο-ο Θεός να τον κάνει-!
Την Τρίτη το βραδάκι πήρα τον σκύλο μου όπως κάθε απόγευμα και ξεκινήσαμε την καθιερωμένη μας βόλτα.

Περνώντας από την οδό Γαμβέτα και στον αρθμ.106 μεταξύ Κωνσταντά και Ρ.Φεραίου βγήκε ο ιδιοκτήτης μια μικρής κατοικίας ισόγειας και με βρισιές και χειρονομίες μου είπε "να μη ξανατολμήσεις και περάσεις απο δώ γιατί θα σου κόψω τα πόδια,εδώ είναι το σπίτι μου και ποιός θα το πλύνει τώρα εδώ που πέρασε ο σκύλος σου; ανώμαλες!"

Μάλλον έχει μπερδέψει τα πράγματα λίγο γιατί θεωρεί ότι το πεζοδρόμιο που βρίσκεται μπροστά απο το σπίτι του είναι η αυλή του, καθώς είδα ότι έχεις κλειδώσει το ποδήλατό του σε ένα σημείο του πεζοδρομίου,έχει τις γλάστρες του έξω από την πόρτα του και το καλοκαίρι βγάζει και τραπεζάκι,καρέκλες και ό,τι άλλο έχουμε όλοι στα μπαλκόνια μας και στις αυλές μας.

Λάθος!το πεζοδρόμιο ε ίναι για τους πεζούς...ανθρώπους και ζώα! Γιατί αυτή η γή δόθηκε σε όλους μας με τα ίδια δικαίωμα και τις ίδιες υποχρεώσεις προς τους συγκατoικούντες!Ξέρω πολύ καλά τις δικές μου για όποιον βιαστεί να συμπληρώσει ότι πρέπει να μαζεύουμε τις ακαθαρσίες των σκύλων μας!

Ας προσέξει λοιπον ο "κύριος" και ας σέβεται τα δικαιώματα και τα δικά του και των άλλων.
Την επόμενη φορά απλώς θα αφήσω το λουρί απο τα χέρα μου ...

Μια πολίτης της πόλης μας