> Voliotaki: Στα κόκκινα η ΜΠΕΤΥ ΜΠΑΖΙΑΝΑ...

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Στα κόκκινα η ΜΠΕΤΥ ΜΠΑΖΙΑΝΑ...

στο δείπνο προς τιμήν του Ερντογάν...
Δείτε τις φωτογραφίες... 

Με το επίσημο δείπνο προς τιμήν του ιδίου και της συζύγου του από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο και τη σύζυγό του Βλασία Παυλοπούλου στο Προεδρικό Μέγαρο, 


ολοκληρώνεται το επίσημο πρόγραμμα της πρώτης ημέρας του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα.

Μεταξύ των προσκεκλημένων στο Προεδρικό Μεγαρο ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και η Μπέτυ Μπαζιάνα, ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης, ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης κ.ά.

Τις εντυπώσεις έκλεψε η σύντροφος του πρωθυπουργού Μπέτυ Μπαζιάνα που επέλεξε το κόκκινο για την αποψινή εμφάνισή της.  


souigfdi1
souigfdi2
souigfdi3
souigfdi4
souigfdi5
souigfdi6
souigfdi7
souigfdi8
souigfdi9
souigfdi10
souigfdi11
souigfdi12 
Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος, newsbeast.gr