> Voliotaki: ΕΣΕΙΣ το… ξέρατε; ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ: «Ναι, ήμουν παντρεμένος με… γυναίκα αλλά ΧΩΡΙΣΑ όταν άρχισα να κουνάω…». (βίντεο)

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

ΕΣΕΙΣ το… ξέρατε; ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ: «Ναι, ήμουν παντρεμένος με… γυναίκα αλλά ΧΩΡΙΣΑ όταν άρχισα να κουνάω…». (βίντεο)

Νέες αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή έκανε ο Λάκης Γαβαλάς. Σε δηλώσεις του υποστήριξε πως υπήρξε παντρεμένος με γυναίκα για 9 χρόνια και πως χώρισαν όταν άρχισε να κουνάει το χέρι λίγο περίεργα.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους στην πρεμιέρα του θεατρικού έργου «Μαντάμ Σουσού», ο Λάκης Γαβαλάς είπε: «Κάποτε είπαν ότι ήμουν με έναν άντρα αλλά όχι! Ήταν μια γυναίκα που ήταν αντράκι. Η πιο σπουδαία πρόταση γάμου που μου έχει γίνει είναι… η πρόταση από γυναίκα.
Τη γνώρισα στο Πόρτο Φίνο, ζήσαμε στην Ιταλία. Παντρευτήκαμε με πολιτικό γάμο στην Ελβετία, ζήσαμε μαζί 9 χρόνια στην Ιταλία και μετά εγώ άρχισα να κουνάω το χέρι λίγο περίεργα… Και μου λέει ‘Με διώχνεις;’ και της έλεγα ‘ναι’. Σηκώνει κι αυτή το χέρι και μου κάνει έτσι ‘goodbye’. Από τα 30 μου και μετά τις γυναίκες τις βλέπω μόνο στο κομμωτήριο».
Δείτε το βίντεο: