Μπροστά ο ALPHA...
Με νέα δεδομένα η μάχη των δελτίων ειδήσεων.
Τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς δείχνουν πως η επιλογή του Alpha να μετακινήσει το δελτίο ειδήσεων, πριν από χρόνια, στις 7 το απόγευμα ήταν εξαιρετική, καθώς έχει τον πρώτο λόγο στην ενημέρωση από το 2015.
Στη ζώνη 7.00-8.00 το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, με μέσο όρο 25,9%, είχε 736.000 θεατές, όταν τον Σεπτέμβριο είχε 22% (465.000 τηλεθεατές) και απέναντί του τον ΑΝΤΕΝΝΑ με 13,7% (305.000 τηλεθεατές), πριν τη μετακίνησή του στις 8.00.
Στη συνέχεια, τη μεγάλη ώρα του ανταγωνισμού (8.00-9.00) το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου, επιστρέφοντας στην παλιά του ώρα, ήταν πρώτο με 15,5% (542.000 τηλεθεατές), ενώ δεύτερος ήταν ο ΣΚΑΪ με την Εύα Αντωνοπούλου και 13,7% (479.000 τηλεθεατές) και τρίτο το Star με τη Μάρα Ζαχαρέα και 11,3% (390.000 τηλεθεατές).
Τον Σεπτέμβριο, στις 8 το βράδυ, το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ είχε μερίδιο 15,2% (390.000 τηλεθεατές) και το Star 10,2% (259.000 τηλεθεατές). Η ΕΡΤ1 με το νέο της δελτίο στις 9 το βράδυ συγκέντρωσε 5,3% (218.000 τηλεθεατές), έναντι ποσοστού 6,2% (199.000 τηλεθεατές) τον Σεπτέμβριο...
typologies.gr
Με νέα δεδομένα η μάχη των δελτίων ειδήσεων.
Τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς δείχνουν πως η επιλογή του Alpha να μετακινήσει το δελτίο ειδήσεων, πριν από χρόνια, στις 7 το απόγευμα ήταν εξαιρετική, καθώς έχει τον πρώτο λόγο στην ενημέρωση από το 2015.
Στη ζώνη 7.00-8.00 το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, με μέσο όρο 25,9%, είχε 736.000 θεατές, όταν τον Σεπτέμβριο είχε 22% (465.000 τηλεθεατές) και απέναντί του τον ΑΝΤΕΝΝΑ με 13,7% (305.000 τηλεθεατές), πριν τη μετακίνησή του στις 8.00.
Στη συνέχεια, τη μεγάλη ώρα του ανταγωνισμού (8.00-9.00) το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου, επιστρέφοντας στην παλιά του ώρα, ήταν πρώτο με 15,5% (542.000 τηλεθεατές), ενώ δεύτερος ήταν ο ΣΚΑΪ με την Εύα Αντωνοπούλου και 13,7% (479.000 τηλεθεατές) και τρίτο το Star με τη Μάρα Ζαχαρέα και 11,3% (390.000 τηλεθεατές).
Τον Σεπτέμβριο, στις 8 το βράδυ, το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ είχε μερίδιο 15,2% (390.000 τηλεθεατές) και το Star 10,2% (259.000 τηλεθεατές). Η ΕΡΤ1 με το νέο της δελτίο στις 9 το βράδυ συγκέντρωσε 5,3% (218.000 τηλεθεατές), έναντι ποσοστού 6,2% (199.000 τηλεθεατές) τον Σεπτέμβριο...
typologies.gr