Πάει κάποιος στο γιατρό κι εκεί που περίμενε όλο αγωνία,
ρωτάει έναν άλλον ασθενή:
- Ρε φίλε, λες να γίνω καλά;
- Τι έχεις;, του λέει ο άλλος.
- H πούτσ@ μου είναι πράσινη!
- Ναι ρε;, του απαντάει ο άλλος, Μην ανησυχείς. Και η δικιά μου που ήταν κόκκινη θεραπεύτηκε αμέσως.
Μπαίνει λοιπόν μέσα στο ιατρείο, τον εξετάζει ο γιατρός και του λέει:
- Είστε πολύ σοβαρά.
- Μα τι σοβαρά γιατρέ; Εδώ ο άλλος που την είχε κόκκινη έγινε αμέσως καλά.
- Άκου να δεις αγόρι μου, του λέει ο γιατρός, άλλο κόκκινη απ` το κραγιόν κι άλλο πράσινη απ` τη μούχλα.
ρωτάει έναν άλλον ασθενή:
- Ρε φίλε, λες να γίνω καλά;
- Τι έχεις;, του λέει ο άλλος.
- H πούτσ@ μου είναι πράσινη!
- Ναι ρε;, του απαντάει ο άλλος, Μην ανησυχείς. Και η δικιά μου που ήταν κόκκινη θεραπεύτηκε αμέσως.
Μπαίνει λοιπόν μέσα στο ιατρείο, τον εξετάζει ο γιατρός και του λέει:
- Είστε πολύ σοβαρά.
- Μα τι σοβαρά γιατρέ; Εδώ ο άλλος που την είχε κόκκινη έγινε αμέσως καλά.
- Άκου να δεις αγόρι μου, του λέει ο γιατρός, άλλο κόκκινη απ` το κραγιόν κι άλλο πράσινη απ` τη μούχλα.