> Voliotaki: Αποράδεκτη συμπεριφορά Ορθοπεδικού ΕΟΠΥΥ Βόλου

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Αποράδεκτη συμπεριφορά Ορθοπεδικού ΕΟΠΥΥ Βόλου

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Εκανα το "τεράστιο" λάθος να πάω στο κλεισμένο ραντεβού μου για ορθοπεδικό αντί αύριο 13/10/17 στις 07:30, σήμερα στις 12/10/17 στις 07:30, και ακριβώς στις 07:30 σήμερα ήμουν εκεί.

Δεν ήταν κανείς εκτός από την βοηθό του ιατρού, η οποία ευγενέστατα διεπίστωσε το λάθος μου οτι ήταν για την αυριανή ημερομηνία και μου είπε αν ήθελα να περιμένω τον γιατρό, ο οποίος θα αργούσε λίγο και αν είχε ακυρωμένα ραντεβού, να με δεχτεί, όπως γίνεται συνήθως. Συμφώνησα και περίμενα.

Στις 08:30 εμφανίστηκε ο γιατρός κ. Φιλιπιτζής και πήρε 2 ραντεβού των 07:20 και 07:30 τα οποία στις 08:45 είχαν τελειώσει. Τότε πέρασα εγω γιατί άλλο ραντεβού δεν υπήρχε πριν τις 09:00.

Η ευγενέστατη, το τονίζω, βοηθός του, του είπε για το λάθος μου και ο "κύριος" αυτός μόλις του έδειξε το βιβλιάριό μου έκανε λες και τον έβρισα χωρίς να έχω ανοίξει το στόμα μου.

Σηκώθηκε πετώντας το βιβλιάριό μου άνοιξε την πόρτα και κυριολεκτικά με πέταξε έξω. Τότε του είπα οτι δεν υπήρχε άλλο ραντεβού και οτι και αυτός άργησε πάνω απο μια ώρα στα ραντεβού του.

Μου είπε οτι αυτός έρχεται οτι ώρα θέλει και μου έκανε νόημα να περάσω γρήγορα έξω.

Του είπα οτι αύριο που έχω ραντεβού στις 07:30 αν δεν είναι στην ώρα του θα κάνω καταγγελία όπου μπορώ, γιατί είχα αγανακτήσει απο την συμπεριφορά του. Μου είπε να κάνω οτι θέλω.

Από το 2011 παλεύω με τον καρκίνο και έχω επισκεφτεί πάμπολλους γιατρούς που όλοι τους ήταν άνθρωποι πάνω απο όλα, ποτέ δεν ξαναείδα τέτοια συμπεριφορά γιατρού προς ασθενή, και κατά καιρούς έχω ευχαριστήσει δημόσια πολλούς από αυτούς.

Αύριο θα πάω στο κανονικό μου ραντεβού να δω αν θα είναι στην ώρα του και θα επανέλθω.
Ευχαριστώ