Οι καταναλωτές προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι μόνο η έννοια του καταναλωτικού «πατριωτισμού» αλλά και μία διάθεση να ξεπεραστεί η παλιά άποψη ότι τα ελληνικά προϊόντα δεν είναι ισάξια των εισαγόμενων.
Επιπροσθέτως, η αγορά ελληνικών προϊόντων ενισχύει και την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων δίνοντας στους καταναλωτές...
Διαβάστε περισσότερα
Επιπροσθέτως, η αγορά ελληνικών προϊόντων ενισχύει και την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων δίνοντας στους καταναλωτές...
Διαβάστε περισσότερα