> Voliotaki: ΚΑΤΑΔΙΚΗ και ΦΥΛΑΚΙΣΗ για ΑΝΕΡΓΟ...

Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΤΑΔΙΚΗ και ΦΥΛΑΚΙΣΗ για ΑΝΕΡΓΟ...

...λόγω άρνησης πληρωμής διοδίων...
Καταδικάστηκε από το πταισματοδικείο Καλαμάτας 47χρονος, επειδή όντας άνεργος, δε δύναται και δεν θέλει –όπως υποστήριξε- να εξαγοράσει την ποινή του και να πληρώσει τα πρόστιμα που του είχαν επιβληθεί παλαιότερα λόγω μη πληρωμής διοδίων, καθώς θεωρεί «αντισυνταγματικά» τα διόδια.


«Αρνούμαι να εξαγοράσω την ποινή μου. Θα πάω φυλακή» δηλώνει.

Σε 42 ημέρες φυλάκισης καταδικάστηκε ο 47χρονος, Στράτος Δασκαρόλης, σύμφωνα με το messiniapress.gr, ποινή εξαγοράσιμη με 8 ευρώ την ημέρα, συν το διοικητικό πρόστιμο από 7 αδικήματα (αρνήσεις να παραδώσει τις πινακίδες), από το  Πταισματοδικείο Καλαμάτας καθώς αρνήθηκε να πληρώσει το πρόστιμο που του είχε επιβληθεί λόγω άρνησης πληρωμής διοδίων. 

Επιπλέον του επιδίκασε και τα δικαστικά έξοδα κι αυτός επειδή αδυνατούσε να τα πληρώσει οδηγήθηκε προσωρινά στην Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας και στη συνέχεια, σύμφωνα με την ίδια πηγή, – αν δεν αλλάξει κάτι – θα οδηγηθεί στις φυλακές του Ναυπλίου.

Συγκεκριμένα, όπως ο ίδιος σημειώνει, η ιστορία έχει ως εξής: «Πριν 2 – 3 χρόνια χρειάστηκε να ανεβώ Αθήνα με το αμάξι μου και δεν πλήρωσα τα διόδια. 


Πριν λίγους μήνες μου έστειλαν 7 κλήσεις των 200 ευρώ η κάθε μια. Εγώ δεν δέχτηκα να τις παραλάβω και τώρα μου ζητούν άδεια πινακίδες και με πάνε δικαστικώς στις 27 Σεπτεμβρίου».

Ο Στράτος Δασκαρόλης, λίγο πριν καταδικαστεί καλούσε σε συμπαράσταση και δήλωνε ότι θα πράξει το καθήκον του. 


«Δεν μπορώ να περιγράψω σε τι ψυχολογική κατάσταση βρίσκομαι αυτήν την στιγμή, αυτοί που με γνωρίζουν προσωπικά ξέρουν. 

Εγώ προσωπικά το βλέπω ως μια μάχη που πρέπει να δοθεί και δεν πρέπει να είμαι μόνος μου. Χρειάζομαι την βοήθεια σου χρειάζομαι την παρουσία σου στον δικαστήριο να πάρω δύναμη να δείξουμε ότι δεν είμαστε μονάδες. 

Εσείς που με γνωρίζετε ξέρετε ότι θα κάνω το καθήκον μου κάντε και εσείς το δικό σας».

Ανακοίνωση επί του θέματος εξέδωσε η ΛΑΕ καταλογίζοντας μεταξύ άλλων αναλγησία και υποκρισία στην κυβέρνηση. Διαβάστε αναλυτικά το δελτίο τύπου της ΛΑΕ:

Η Λ.Α.Ε. καταγγέλλει την αναλγησία και την υποκρισία της κυβέρνησης. Σήμερα στην Καλαμάτα καταδικάστηκε σε 42 ημέρες κράτηση ένας ακόμα πολίτης, επειδή αρνήθηκε να πληρώσει το αντίτιμο για τη διέλευση των διοδίων. 


Την ώρα που οι μνημονιακές κυβερνήσεις ξεπουλούν τη χώρα και οι μεγαλοφειλέτες προστατεύονται, η αυστηρότητα της δικαιοσύνης εξαντλείται στο κυνήγι των απλών πολιτών.
  
Η δημοκρατία και η δικαιοσύνη για άλλη μια φορά αποδεικνύονται τα θύματα των μνημονιακών νεοφιλελεύθερων πολιτικών. 


Η Λ.Α.Ε. εκφράζει την αλληλεγγύη της την οποία εξέφρασε και έμπρακτα σήμερα στο δικαστήριο και δεσμεύεται να συνεχίσει τον αγώνα για την ανατροπή αυτής της κατάστασης...