> Voliotaki: ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ στη ΡΕΠΟΡΤΕΡ του ΣΚΑΪ στον ΑΕΡΑ! «Έτσι μωράκι μου…»

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ στη ΡΕΠΟΡΤΕΡ του ΣΚΑΪ στον ΑΕΡΑ! «Έτσι μωράκι μου…»

Απίστευτο στιγμιότυπο στον αέρα εκπομπής! Ο ηλικιωμένος άρχισε να χαϊδεύει τη ρεπόρτερ την ώρα που μιλούσε! "Kάνει ζέστη να κάτσω λίγο μόνη μου";
Αυτό που συνέβη στον αέρα του ΣΚΑΪ, κατά τη διάρκεια της εκπομπής Αταίριαστοι, δεν έχει προηγούμενο! Η ρεπόρτερ Μαρία Βούσουλα, θα θυμάται αυτή τη μέρα για καιρό.

Η δημοσιογράφος βρισκόταν σε ζωντανή σύνδεση με την εκπομπή, από την παραλία του Αλίμου.

Στο πλευρό της ήταν ο κ. Δημήτρης, για να μιλήσει για την οικολογική καταστροφή από την πετρελαιοκηλίδα. Ωστόσο, η «καταστροφή» ήρθε από αλλού…

Ο ηλικιωμένος έδειξε από την αρχή τις διαθέσεις του. Όταν του έδωσαν τον λόγο, δήλωσε στο μικρόφωνο:

«Το πρόβλημά μας είναι που μας φύγαν όλα τα κοριτσάκια από την παραλία». Η Μαρία Βούσουλα πήρε ξανά το μικρόφωνο και άρχισε να μιλάει για το πρόβλημα και τότε συνέβη το πρωτοφανές…

Ο κ. Δημήτρης άπλωσε το χέρι και άρχισε να χαϊδεύει τη δημοσιογράφο λέγοντας: «Έτσι μωράκι μου…»!

Εκείνη «πάγωσε» και με την παρότρυνση των παρουσιαστών από το στούντιο απομακρύνθηκε από τον ηλικιωμένο λέγοντας: «Κύριε Δημήτρη κάνει ζέστη να κάτσω λίγο μόνη μου»;

Δείτε το πρωτοφανές στιγμιότυπο όπως καταγράφηκε από κάμερα του notia.gr