για τα δάση και… τις τράπεζες... Ένα μήνυμα με νόημα έστειλε ο Νίκος Μπογόπουλος μέσω του προσωπικού λογαριασμού του στο Twitter, σχολιάζοντας τη μεγάλη καταστροφή με τις πυρκαγιές.
“Αν τα δαση ητανε τραπεζες θα τα σωζανε”. Ε; Οχι; ysterografa.gr
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.