> Voliotaki: ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Έκανα ΣEΞ με έναν πολύ «ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟ» και από τότε…..

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Έκανα ΣEΞ με έναν πολύ «ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟ» και από τότε…..

Ήταν γνωστός ενός φίλου μου. Τον γνώρισα σε ένα μπαρ που είχαμε πάει εγώ και η κολλητή μου. 
Δεν κάναμε έρωτα από την πρώτη φορά ακολούθησε και δεύτερο και τρίτο ραντεβού.
Το παρουσιαστικό του δεν πρόδιδε τα προσόντα του, ήταν αρκετά κοντός για άνδρας περίπου στο δικό μου ύψος.
Η πρώτη φορά που κάναμε σεξ δεν ήταν αυτό που περίμενα. Πολλοί νομίζουν ότι όλες οι γυναίκες ενθουσιαζόμαστε με ένα τεράστιο πέος αλλά αυτό δεν ισχύει με όλες. Προσωπικά, δεν μπορώ να κάνω έρωτα με έναν άνδρα πολύ προικισμένο. Οι περισσότεροι εραστές που είχα στη ζωή μου ανήκαν στον μέσο όρο. 
Βρίσκω λίγο γελοία από την άλλη μεριά την  προσπάθεια των ανδρών να επιδείξουν το πέος τους και τις επιδόσεις τους στο σεξ, ο έρωτας για μας τις γυναίκες δεν είναι θέμα μεγέθους αλλά εγκεφαλικό ζήτημα. Παρόλα αυτά κάποιες φορές προκύπτουν και ανατομικά ζητήματα.
Το πέος του λοιπόν ήταν αρκετά μεγάλο για τα δικά μου δεδομένα, θα πρέπει να ήταν πάνω από 20 εκατοστά σε στύση και αρκετά μεγάλο σε πάχος. Η πρώτη σκέψη που έκανα όταν μείναμε γυμνοί στο κρεβάτι ήταν απελπιστική: 
«Δεν μπορώ να κάνω έρωτα μαζί του, είναι αδύνατο να ανταποκριθεί το σώμα μου ερωτικά, θα πονέσω!». Και έπειτα άρχισα να αναρωτιέμαι: «Τι να του πω; Πώς να συμπεριφερθώ; Θα με περάσει για παράξενη αν του πω ότι ο κόλπος μου είναι πολύ στενός για να δεχτεί ένα τόσο μεγάλο πέος; 
Εκείνη τη βραδιά έζησα ίσως την πιο αμήχανη ερωτική στιγμή της ζωής μου. Τελικά δεν κάναμε έρωτα, σκέφτηκα γρήγορα και βρήκα μια δικαιολογία, ότι δεν ήμουν έτοιμη συναισθηματικά. 
Δεν ξέρω αν έκανα σωστά ή λάθος που είπα ψέματα εκείνη τη στιγμή όμως δεν ήθελα να τον  πληγώσω λέγοντάς του κάτι που μπορούσε να τον πληγώσει. Ποιος ξέρει ίσως και άλλες κοπέλες να είχαν αρνηθεί να κάνουν έρωτα μαζί του.
Θα σας διηγηθώ όμως και άλλη  μια ιστορία μου για να καταλάβετε ότι πολλές φορές οι άνδρες δημιουργούν πρόβλημα εκεί που δεν υπάρχει. Με το Νίκο κάναμε αρκετές φορές σεξ όσο καιρό ήμασταν μαζί. Το πέος του δεν ήταν πολύ μικρό αλλά ούτε και πολύ μεγάλο. 
Για την ακρίβεια ήταν λίγο πιο κάτω από τον μέσο όρο που αν δεν κάνω λάθος όπως το ορίζουν οι επιστήμονες πρέπει να είναι 14 εκατοστά. 
Από την πρώτη φορά που βρεθήκαμε ερωτικά κατάλαβα ότι πρέπει να αισθανόταν άσχημα με το μέγεθος του πέους του. Οι κινήσεις του τον πρόδιδαν, κάποια στιγμή μου το είπε κιόλας μεταξύ αστείου και σοβαρού ότι δεν είναι και ο πιο προικισμένος άνδρας που υπάρχει και δε ξέρει αν είμαι ικανοποιημένη μαζί του σεξουαλικά.
Η απάντησή μου ήταν άμεση. Το πέος σου είναι το ιδανικό για μένα. Είναι αυτό που σωματικά μπορώ να αντέξω. Όμως ο Νίκος φαίνεται πως ήταν τόσο πολύ εμποτισμένος με τα κυρίαρχα ερωτικά πρότυπα που δεν έδειξε να ησυχάζει: «Μου κάνεις πλάκα» απάντησε και το ύφος του φάνηκε να σοβαρεύει» 
Ήταν βαθιά ριζωμένη μέσα του η πεποίθηση ότι δεν μπορούσε να ικανοποιήσει μια γυναίκα λόγω του σώματός του. Όσο και να προσπάθησα να του εξηγήσω εκείνος έδειχνε να μην καταλαβαίνει.
Η απορία μου είναι η εξής: Και εμείς οι γυναίκες έχουμε ανάλογα προβλήματα. Και εμείς ανησυχούμε για το αν έχουμε περιφέρεια κυτταρίτιδα, παχάκια, προσπαθούμε να τα κρύψουμε ακόμα και στο σεξ, κλείνουμε τα φώτα, κάνουμε κόλπα προσπαθώντας να κρύψουμε την αδυναμία μας. 
Γιατί οι άνδρες δεν μπορούν να προσαρμοστούν με το σώμα τους να το αποδεχτούν και να νιώσουν με τον εαυτό τους ερωτικά ακόμα και αν δεν είναι οι πορνοστάρ με τα τεράστια πέη;
Εκεί κατέληξα. Το πορνό κάνει τους άνδρες να πιστεύουν πως είμαστε οι εύκολες κοπέλες που θέλουν απλά ένα μεγάλο πέος για; Να ικανοποιήσουν το σώμα τους. Και εκεί χάνουν όλο τον ερωτισμό τους και ξενερώνουν τη γυναίκα. 
Αλλά οφείλω να παραδεχτώ ότι και οι γυναίκες φέρουμε ευθύνη. Το έχω κάνει και εγώ με τις φίλες μου, να σχολιάζουμε  τους άνδρες λέγοντας «Πρέπει να έχει καλά προσόντα». Ή μάλλον το έκανα σε μικρότερη ηλικία όταν δε γνώριζα τι σημαίνει έρωτας… Ναι και οι γυναίκες το έχουμε παρακάνει.
Με τον Νίκο χρειάστηκε λίγος χρόνος παραπάνω μέχρι να αντιληφθεί ότι είχα δίκιο. Και από τη μεριά μου λίγη παραπάνω υπομονή για να ανατρέψω τα στερεότυπα που είχε και να βοηθήσω και τους δυο μας να απελευθερωθούμε ερωτικά. Αν έπρεπε να δώσω μια συμβουλή στους άνδρες αυτή θα ήταν: 
«Μη μετράτε το πέος σας και μη γεμίζετε τον εαυτό σας με κόμπλεξ. Ο ερωτισμός, το σεξ είναι κάτι πολύ παραπάνω από απλά νούμερα, και οι ταινίες πορνό που βλέπετε δε φρόντισαν ποτέ να σας το μάθουν»
ΠΗΓΗ: press-news.gr