> Voliotaki: ΠΑΝΤΑΖΗΣ: Μου έχουν ΦΑΕΙ ΛΕΦΤΑ...

Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

ΠΑΝΤΑΖΗΣ: Μου έχουν ΦΑΕΙ ΛΕΦΤΑ...

Λευτέρης Πανταζής: Μου έχουν φάει λεφτά
"Δύσκολες" στιγμές και για τον Λεπά. 

Οπως παραδέχεται στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ:  

ακόμη και για μία εμφάνισή μου στο παρελθόν είχα πάρει «ένα εκατομμύριο». 

Σήμερα δεν υπάρχουν αυτά τα ποσά στην αγορά της νύχτας.

«Πολλοί καλλιτέχνες δεν βρίσκουν δουλειά και κάνουν άλλες... πρωινές» λέει. 

Ο τραγουδιστής σημειώνει ακόμη ότι είχε πολλές επιχειρήσεις στις οποίες αναγκάστηκε τελικά να βάλει λουκέτο.

«Καφέ, μαγαζιά, τα περισσότερα τα έχω κλείσει γιατί δεν άντεξα οικονομικά, αφού ο κόσμος δεν έχει χρήματα» σημειώνει.

Στο ερώτημα αν έχει χάσει χρήματα απαντάει: «Πολλά μου έχουν φάει. 

Ο πρώτος τα παθαίνει όλα. Και συνεργασίες μου έχουν φάει, είναι μέσα στη δουλειά αυτά. 

Από τότε όμως έγινα πιο καχύποπτος και προσέχω».