> Voliotaki: Που μυαλό!!...

Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Που μυαλό!!...

Στα παραμύθια στο τέλος που παντρευόντουσαν
τό λεγε ξεκάθαρα.

"Και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς ...που δεν παντρευτήκαμε ...καλύτερα"
...αλλά που μυαλό τότε...!