Στα παραμύθια στο τέλος που παντρευόντουσαν
τό λεγε ξεκάθαρα.
"Και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς ...που δεν παντρευτήκαμε ...καλύτερα"
...αλλά που μυαλό τότε...!
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.