Διονύσης Σταμάτης
Πάρε 10, όχι, θέλω 7, τότε πάρε 5, κι αν μου κάτσει το 3; Ε τότε πάρε 2, εντάξει…
Κάπως έτσι βγάζουν τα νέα προγράμματα για το λύκειο και τις εξετάσεις για ΑΕΙ στο Υπουργείο Παιδείας λες κι είναι καζίνο στη Γευγελή.
Είπανε πως θα καταργούσανε τις εισαγωγικές εξετάσεις όπως θα καταργούσανε και τον ΕΝΦΙΑ αλλά τελικά έκαναν πίσω και τώρα τα παιδιά θα εισάγονται με 80% από διπλές κεντρικές πανελλήνιες και 20% από το βαθμό στο σχολείο.
Χρυσές δουλειές για τα φροντιστήρια τώρα που η αγωνία θα χτυπάει κατακόρυφα χώρια
ο γονιός – που νομίζει ότι το παιδί του είναι λιοντάρι- και θα απαιτεί το 20 στο μάθημα ή στο απολυτήριο άσχετα αν ο γιός έγραψε 12 στο διαγώνισμα ή δεν δείχνει ενδιαφέρον.
Κι έτσι για μια ακόμη φορά αντί η κυβέρνηση να δώσει το 5% του ΑΕΠ για την παιδεία προσπαθεί με γιατροσόφια και σιρόπια να εκπαιδεύσει τη νέα γενιά ενάντια στην αμάθεια πράγμα αδύνατον αν κι εμείς γονείς και εκπαιδευτικοί δεν αφήσουμε τον καναπέ και να απαιτήσουμε με αγώνες και πορείες μια γενική αναβάθμιση της παιδείας εκεί όπου ο μαθητής θα σκέφτεται και θα κρίνει ελεύθερα και δημιουργικά χωρίς τις παρεμβάσεις εκείνων που θέλουν να του ελέγχουν για μια ζωή τη βούληση και θέληση φορώντας του παρωπίδες πολιτικών και κοινωνικών αποχρώσεων.
Πάρε 10, όχι, θέλω 7, τότε πάρε 5, κι αν μου κάτσει το 3; Ε τότε πάρε 2, εντάξει…
Κάπως έτσι βγάζουν τα νέα προγράμματα για το λύκειο και τις εξετάσεις για ΑΕΙ στο Υπουργείο Παιδείας λες κι είναι καζίνο στη Γευγελή.
Είπανε πως θα καταργούσανε τις εισαγωγικές εξετάσεις όπως θα καταργούσανε και τον ΕΝΦΙΑ αλλά τελικά έκαναν πίσω και τώρα τα παιδιά θα εισάγονται με 80% από διπλές κεντρικές πανελλήνιες και 20% από το βαθμό στο σχολείο.
Χρυσές δουλειές για τα φροντιστήρια τώρα που η αγωνία θα χτυπάει κατακόρυφα χώρια
ο γονιός – που νομίζει ότι το παιδί του είναι λιοντάρι- και θα απαιτεί το 20 στο μάθημα ή στο απολυτήριο άσχετα αν ο γιός έγραψε 12 στο διαγώνισμα ή δεν δείχνει ενδιαφέρον.
Κι έτσι για μια ακόμη φορά αντί η κυβέρνηση να δώσει το 5% του ΑΕΠ για την παιδεία προσπαθεί με γιατροσόφια και σιρόπια να εκπαιδεύσει τη νέα γενιά ενάντια στην αμάθεια πράγμα αδύνατον αν κι εμείς γονείς και εκπαιδευτικοί δεν αφήσουμε τον καναπέ και να απαιτήσουμε με αγώνες και πορείες μια γενική αναβάθμιση της παιδείας εκεί όπου ο μαθητής θα σκέφτεται και θα κρίνει ελεύθερα και δημιουργικά χωρίς τις παρεμβάσεις εκείνων που θέλουν να του ελέγχουν για μια ζωή τη βούληση και θέληση φορώντας του παρωπίδες πολιτικών και κοινωνικών αποχρώσεων.