> Voliotaki: SURVIVOR Η ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ: Πόσα κέρδισε το κανάλι από το ριάλιτι

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

SURVIVOR Η ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ: Πόσα κέρδισε το κανάλι από το ριάλιτι

Η «κότα με τα χρυσά αυγά» απεδείχθη το Survivor για τον ΣΚΑΪ με το τηλεοπτικό κοινό να στήνεται στους δέκτες και να στέλνει σωρηδόν μηνύματα με τον σταθμό να σημειώνει τρελά κέρδη.
Όπως αναφέρει κυριακάτικη εφημερίδα τα συνολικά έσοδα του Survivor έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ,
με το κόστος να βρίσκεται στα 18,5 εκ. ευρώ.
Για να αντιληφθεί κανείς την επιτυχία του ριάλιτι επιβίωσης Survivor, είναι πως το 1 δευτερόλεπτο του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300 ευρώ με τον ελάχιστο χρόνο που μπορούσε να διατεθεί να ήταν τα 22 δευτερόλεπτα. Αυτό μεταφράζεται σε 6.600 ευρώ έσοδα μινιμουμ ανά διαφημιστικό.
Τα συγκεκριμένα έσοδα πήγαιναν στα ταμεία του ΣΚΑΪ, εκτός από αυτά που αφορούν όλους όσους επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων, καθώς τότε τα χρήματα πήγαιναν στην εταιρεία παραγωγής.
Τα μηνύματα στις ψηφοφορίας που στάλθηκαν ξεπερνούν κάθε φαντασία καθώς στον τελικό μόνο υπήρξαν 560.000 γραπτά μηνύματα με τον Γιώργο Αγγελόπουλο να παίρνει το 64% και τον Μάριο Ιωαννίδη το 36%.
Κοντά στα 370.000 ήταν τα μηνύματα που στάλθηκαν την βραδιά του ημιτελικού και κοντά σ΄ αυτό το νούμερο ήταν και η 24ωρη ψηφοφορία για την κατάταξη της τελικής δεκάδας. Από εκεί και πέρα ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.