> Voliotaki: Πόσα χρήματα έπαιρνε ρε παιδιά ο Γιώργος Παπαδάκης...

Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Πόσα χρήματα έπαιρνε ρε παιδιά ο Γιώργος Παπαδάκης...

...προτού του γίνει περικοπή 85% των απολαβών του;.. 

«Πόσα έπαιρνε ρε παιδιά ο Γιώργος Παπαδάκης του ΑΝΤ1 που του έγινε μείωση μισθού 85% και πάλι είναι σουπερ ευχαριστημένος;». 
Αυτό αναρωτήθηκε ο τηλεθεατής που άκουγε τον γνωστό παρουσιαστή σε συνέντευξη  στο Epsilon TV να αποκαλύπτει τη μεγάλη μείωση που του έγινε στις απολαβές του.
 «Μου έχει γίνει μείωση 80% με 85% στον μισθό. 
Το θεωρώ απολύτως φυσιολογικό. 

Θα ήταν απαράδεκτο να διεκδικούσα χρήματα περισσότερα την εποχή της κρίσης» είπε χαρακτηριστικά ο Γ. Παπαδάκης στο Epsilon.
Μάλιστα για να δείξει πόσο απλός είναι και πως δεν τον ενδιαφέρουν τα..
(πάρα πολλά) χρήματα είπε:
«Δουλεύω από 12 ετών, πέρασα δύσκολα παιδικά χρόνια. Δεν ντράπηκα για καμία από τις σκληρές δουλειές που έκανα. Στεφάνια έχω σηκώσει σε κηδείες, έχω δουλέψει σε οικοδομή, έχω περάσει από πάρα πολλά εργοστάσια, δεν τη ντράπηκα και δεν τη φοβήθηκα ποτέ τη δουλειά. Πρώτη φορά διακοπές έκανα στα 30 μου...» (σ.σ. έκτοτε κάνει συνεχώς διακοπές και μάλιστα δύο ολόκληρους μήνες κάθε καλοκαίρι στα καλύτερα κι ακριβότερα θέρετρα, με το ψαράκι του, τους αστακούς του και όλα τα συμπαρομαρτούντα. Kι αυτό διότι εξακολουθεί να ειναι ένα από τα πιο καλοπληρωμένα ονόματα της ελληνικής τηλεορασης και φυσικά ουδείς αρνείται πως το δικαιούται στο ακέραιο μετά από την καθημερινή πολύωρη παρουσία του στην τηλεόραση που όλοι γνωρίζουν πόσο απαιτητική είναι). 
Ο Γιώργος Παπαδάκης για να δείξει ότι τα λεφτά, ακόμη και πριν την περικοπή του 85%, δεν τον έχουν αλλάξει ξεκαθάρισε:
«Δεν έχω αλλάξει την καθημερινότητά μου. Δεν κάνω παρέα με celebrities. Είμαι απλός, δε νομίζω ότι είμαι σημαντικός άνθρωπος. Εδώ έχουν μπερδέψει την αναγνωρισιμότητα με τη διασημότητα».
ΠΗΓΗ