> Voliotaki: Νομοθετική παρέμβαση για τους συμβασιούχους μέχρι την Τρίτη ζητεί η ΚΕΔΕ

Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Νομοθετική παρέμβαση για τους συμβασιούχους μέχρι την Τρίτη ζητεί η ΚΕΔΕ


















Προθεσμία μέχρι και την ερχόμενη Τρίτη 27 Ιουνίου 
δίνει η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) 
στο υπουργείο Εσωτερικών για να καταθέσει τη 
νομοθετική πρόταση που θα επιλύει το θέμα με τους 
συμβασιούχους των ανταποδοτικών υπηρεσιών των 
δήμων...

Διαβάστε περισσότερα