Προθεσμία μέχρι και την ερχόμενη Τρίτη 27 Ιουνίου
δίνει η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
στο υπουργείο Εσωτερικών για να καταθέσει τη
νομοθετική πρόταση που θα επιλύει το θέμα με τους
συμβασιούχους των ανταποδοτικών υπηρεσιών των
δήμων...
Διαβάστε περισσότερα
