> Voliotaki: «Έληξε ο εγκλεισμός και ο βασανισμός μου»...

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

«Έληξε ο εγκλεισμός και ο βασανισμός μου»...

Αποφυλακίστηκε ο Άκης: «Έληξε ο εγκλεισμός και ο βασανισμός μου»
Αποφυλακίστηκε ο Άκης: «Έληξε ο εγκλεισμός και ο βασανισμός μου»
Αποφυλακίστηκε ο Άκης 
Tσοχατζόπουλος.
Δείτε φωτογραφίες...



Φανερά καταβεβλημένος, πριν από λίγα λεπτά ο Άκης Τσοχατζόπουλος βγήκε από τις φυλακές Κορυδαλλού έπειτα από σχεδόν πέντε χρόνια εγκλεισμού.

«Είναι σημαντική μέρα για μένα. Έληξε ο εγκλεισμός μου και ο βασανισμός μου», τόνισε μπροστά στις κάμερες.

Αποφυλακίστηκε ο Άκης Τσοχατζόπουλος

Mε πολλά δόντια να λείπουν από την οδοντοστοιχία του και αναρρώνοντας από ένα σοβαρό χειρουργείο, ο κ. Τσοχατζόπουλος ανέφερε, πως, «η κατάσταση της υγείας μου δεν είναι η καλύτερη, έχω κάνει εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς». 

Και άφησε αιχμές κατά Κ. Σημίτη και Γ. Παπανδρέου: «Ευθύνη έχει (για τον εγκλεισμό του)  η κυβέρνηση Παπανδρέου Γιώργου και Σημίτη Κώστα»...