> Voliotaki: Η συγνώμη μου... ΔΕΥΑΜΒ

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Η συγνώμη μου... ΔΕΥΑΜΒ

Παλάντζας Ιωσήφ.

Παρασκευή 10/2/16 και είμαι απογευματινή βάρδια στα τηλέφωνα βλαβών ύδρευσης. Η βάρδια κυλάει ήσυχα, δείχνει να είναι μια ημέρα χωρίς ταλαιπωρία των καταναλωτών. Για εμένα είναι η τελευταία εργάσιμη ημέρα της εβδομάδας, για την απογευματινή βάρδια των τεχνικών όμως όχι.

Η ώρα φτάνει στο τέλος της, αρχίζω να σβήνω τα φώτα, να εξασφαλίζω πως όταν θα
φύγω όλα στο κτήριο θα είναι ασφαλές. Στην καθημερινότητα της βάρδιας είναι στο σχόλασμα το τηλέφωνο να γίνεται εκτροπή στους χειριστές. Όμως το ποιο επικίνδυνο σφάλμα για να γίνει ένα λάθος είναι η συνήθεια. Η συνήθεια η οποία κάνει μικρά έως τεράστια λάθη. Πολλές φορές η συνήθεια έχει μη αναστρέψιμα λάθη και πολλοί το έχουν πληρώσει με την ίδια τους την ζωή.
Σε αυτή την συνήθεια, την εκτροπή του τηλεφώνου στον χειριστή βάρδιας, ευτυχώς δεν υπάρχουν τέτοιες συνέπειες, όμως όταν γίνεται το λάθος να μην κάνεις την εκτροπή, υπάρχει η ταλαιπωρία των καταναλωτών, από την μη απάντηση στις κλήσεις τους, υπάρχει η μη ενημέρωση σημαντικών ζημιών προς την βάρδια.

Έτσι η συνήθεια έγινε λάθος, το λάθος μου ήταν να μην κάνω την εκτροπή και για κάποιες ώρες τα τηλέφωνα βλαβών ύδρευσης να μην απαντούν.

Σε αυτό το λάθος μου θέλω πρώτα απ'ολα να ζητήσω συγνώμη από τους καταναλωτές. Σας ζήτω συγνώμη για την ταλαιπωρία που υποστήκατε.

Δεύτερο που θέλω είναι να ζητήσω συγνώμη από τους συναδέλφους μου, ειδικά τους συναδέλφους οι οποίοι είχαν βάρδια εκείνη την ώρα και από δικό μου λάθος γίνανε αποδέκτες έντονων παραπόνων.

Το τρίτο συγνώμη που θέλω να ζητήσω είναι από όλους τους συναδέλφους μου στην ΔΕΥΑΜΒ.

Γιατί ειδικά τα τελευταία χρόνια, χρόνια στα οποία καλούμαστε να ανταπεξέλθουμε με μειωμένο προσωπικό σε ένα τεράστιο πλέον δήμο, σε εργασίες όπου δίνουμε περισσότερα από ότι πρέπει, ξεπερνώντας τα όρια μας πολλές φορές. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, στα οποία γίνεται συντονισμένη προσπάθεια ώστε να απαξιώνεται η εργασία μας.

Ειδικά για αυτούς του λόγους που προαναφέρω λοιπόν, οφείλω ένα τεράστιο συγνώμη!!!

Και επειδή θεωρώ ότι την εργασία μου την κάνω με υψηλό αίσθημα ευθύνης και ο αυστηρότερος κριτής πρώτα από όλους είμαι ο ίδιος. Ζητώ από την διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ να με κρίνει με τον αυστηρότερο τρόπο και να τιμωρηθώ ανάλογα με το λάθος μου.

Με τον σεβασμό μου, απέναντι στους καταναλωτές και στους συναδέλφους μου.