ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Λένε ότι μία εικόνα χίλιες λέξεις!!!! Αφιερωμένο από τους κατοίκους του ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥ;;;;; Ηρώων Πολυτεχνείου στις Αλυκές, στους υπεύθυνους της Τροχαίας και στον Δήμο.
Η κατάσταση εδώ έχει ξεφύγει από κάθε νομιμότητα και λογική.
Επιτέλους οι Αλυκές δεν είναι τριτοκοσμική περιοχή, ούτε τσιφλίκι ορισμένων. ΕΛΕΟΣ! Εαν δεν είστε σε θέση να επιβάλετε την τάξη εύγε σας. Ένα από τα ομορφότερα προάστια του Βόλου είναι παρατημένα εντελώς, και ο "πρόεδρος" του εδώ συλλόγου απονέμει "παράσημα" στον Δήμαρχο!!!!!!!
