Διονύσης Σταμάτης
Οι εκδότες και καναλάρχες βρίσκονται στο ναδίρ της ενημέρωσης-άρα και του κύκλου εργασιών και κερδών- γιατί όλο και περισσότεροι τους εγκαταλείπουν διότι οι πολίτες δεν ανέχονται να τους σερβίρουν μαγειρεμένες ειδήσεις σύμφωνα με τα γούστα των μηντιαρχών ή με τις παραγγελίες από τα πολιτικά αφεντικά τους όπως διαπιστώσαμε όλοι μας από τα συμπεράσματα της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής για το τρίγωνο της διαπλοκής, Τράπεζες-Κόμματα-ΜΜΕ.
Με τη χρήση του Internet o καθένας μας μπορεί να μπει σε όποιο blog θέλει και να ενημερωθεί όποτε θέλει και όσο θέλει σε λεπτομέρεια κάτι που το δελτίο των οκτώ δεν μπορούσε...
να πράξει διότι πολλές φορές ο ιδιοκτήτης του καναλιού (το πράττει ακόμα) έχει ανάγκη τη διαφήμιση για τα απαραίτητα έσοδα.
Επίσης τα κανάλια έπαιξαν και βρώμικο ρόλο σε κάθε εκλογική αναμέτρηση προβάλλοντας το άσπρο –μαύρο πάντα σύμφωνα με το πρωτόκολλο του τριγώνου της διαπλοκής.
Επίσης πολλές φυλλάδες-ναι, αυτές που κρέμονταν σε κοινή θέα στα περίπτερα- ενώ είχαν ελάχιστο κύκλο εργασιών έπαιρναν κρατική διαφήμιση διότι ασπάζονταν ένα άλλο ξεχωριστό Ευαγγέλιο εκείνο που είχε γαλαζοπράσινο χρώμα και κυριαρχούσε πάνω από 40 χρόνια στον ελληνικό ουρανό κι έτσι είχαν κι αυτές κέρδος κι όλοι πέρναγαν καλά και οδηγούσαν και καλές κούρσες πάνω απο2.000cc στην Αράχοβα ή στα σαλέ της Ευρώπης.
Τα Facebook, YouTube, twitter κλπ σου προσφέρουν μουσική, παιδεία, συνομιλία σε μηδενικό χρόνο και επιλογές ως προς την άμεση ad hoc πληροφόρηση που εσύ θέλεις χωρίς χρέωση.
Είμαστε πια στον 21ο αιώνα όπου χάρει στην τεχνολογία και επιστήμη ο άνθρωπος είναι ελεύθερος από τα δεσμά κάθε ‘καμπούρη’ επιχειρηματία των ΜΜΕ.
ΥΓ. Να μη ξεχάσουμε: στο μνημόσυνο των ΝΕΩΝ και του ΒΗΜΑΤΟΣ τα κόλλυβα είναι πιο νόστιμα αν έχουν μέσα και ρόδι. Ξέρουν αυτοί
Οι εκδότες και καναλάρχες βρίσκονται στο ναδίρ της ενημέρωσης-άρα και του κύκλου εργασιών και κερδών- γιατί όλο και περισσότεροι τους εγκαταλείπουν διότι οι πολίτες δεν ανέχονται να τους σερβίρουν μαγειρεμένες ειδήσεις σύμφωνα με τα γούστα των μηντιαρχών ή με τις παραγγελίες από τα πολιτικά αφεντικά τους όπως διαπιστώσαμε όλοι μας από τα συμπεράσματα της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής για το τρίγωνο της διαπλοκής, Τράπεζες-Κόμματα-ΜΜΕ.
Με τη χρήση του Internet o καθένας μας μπορεί να μπει σε όποιο blog θέλει και να ενημερωθεί όποτε θέλει και όσο θέλει σε λεπτομέρεια κάτι που το δελτίο των οκτώ δεν μπορούσε...
να πράξει διότι πολλές φορές ο ιδιοκτήτης του καναλιού (το πράττει ακόμα) έχει ανάγκη τη διαφήμιση για τα απαραίτητα έσοδα.
Επίσης τα κανάλια έπαιξαν και βρώμικο ρόλο σε κάθε εκλογική αναμέτρηση προβάλλοντας το άσπρο –μαύρο πάντα σύμφωνα με το πρωτόκολλο του τριγώνου της διαπλοκής.
Επίσης πολλές φυλλάδες-ναι, αυτές που κρέμονταν σε κοινή θέα στα περίπτερα- ενώ είχαν ελάχιστο κύκλο εργασιών έπαιρναν κρατική διαφήμιση διότι ασπάζονταν ένα άλλο ξεχωριστό Ευαγγέλιο εκείνο που είχε γαλαζοπράσινο χρώμα και κυριαρχούσε πάνω από 40 χρόνια στον ελληνικό ουρανό κι έτσι είχαν κι αυτές κέρδος κι όλοι πέρναγαν καλά και οδηγούσαν και καλές κούρσες πάνω απο2.000cc στην Αράχοβα ή στα σαλέ της Ευρώπης.
Τα Facebook, YouTube, twitter κλπ σου προσφέρουν μουσική, παιδεία, συνομιλία σε μηδενικό χρόνο και επιλογές ως προς την άμεση ad hoc πληροφόρηση που εσύ θέλεις χωρίς χρέωση.
Είμαστε πια στον 21ο αιώνα όπου χάρει στην τεχνολογία και επιστήμη ο άνθρωπος είναι ελεύθερος από τα δεσμά κάθε ‘καμπούρη’ επιχειρηματία των ΜΜΕ.
ΥΓ. Να μη ξεχάσουμε: στο μνημόσυνο των ΝΕΩΝ και του ΒΗΜΑΤΟΣ τα κόλλυβα είναι πιο νόστιμα αν έχουν μέσα και ρόδι. Ξέρουν αυτοί
