> Voliotaki: ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ


ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Απογευματινή βόλτα για καφεδάκι. Συννεφιασμένη μέρα και ομίχλη πυκνή. Γλυκά και βότανα απαραίτητα. Κίνηση αραιή, οδικό δίκτυο κακό. Χρόνια τώρα οι Πηλιορείτες και οι τοπικοί ψευτοπολιτικάντηδες δεν ενδιαφέρονται για τέτοιες λεπτομέρειες.
Στόχος οι αρπαχτές και είς υγείαν. Κρίμα.

Κείμενο Επιμέλεια
Άργος
international reporter
USA