> Voliotaki: Οταν συνάντησα τον Λαμπράκη…

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Οταν συνάντησα τον Λαμπράκη…

στο σούπερ μάρκετ...

Ερρικα Βαλλιάνου 
Μόλις είχε παρκάρει τον αγαπημένο του «σκαραβαίο» στη Χρήστου Λαδά κι έκανε τα ψώνια του στου Βασιλόπουλου στη Σταδίου (πριν από τον εμπρησμό).

Τον έβλεπα δίπλα μου,ανάμεσα στους άλλους πελάτες, να κοιτάζει απορροφημένος τις ετικέττες των προιόντων.Δεν άντεξα, ένα μεσημέρι τον ρώτησα:

-Κύριε Λαμπράκη,εσείς ο μεγάλος εκδότης,εδώ στο σούπερ μάρκετ,κάνετε τα ψώνια μόνος σας…χωρίς φρουρούς;

Με περισσή ευγένεια με χαιρέτησε και με κολάκευσε το ότι με γνώριζε (παρ” ότι δεν είχα δουλέψει ποτέ στο ΔΟΛ -και ποιός δεν το” θελε;).

Μου έδωσε την μοναδική απάντηση, πόσο μεγαλειώδης είναι η απλότητα.

-Κυρία μου, τον φόβο τον έχω ξεπεράσει εδώ και χρόνια. Και είμαι ελεύθερος!..

crimenet.gr