> Voliotaki: H Γιαγιά...

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

H Γιαγιά...

-Γιαγιά, πέρασα στη σχολή υπολογιστών.
-Υπολογιστών;;;

Ούτε καν λογιστών ρε;;;
Εμ βέβαια το ήξερα εγώ.
Πάντα αχαΐρευτος ήσουν