> Voliotaki: Ο άσχετος...

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Ο άσχετος...

Ψήνετε λέει στο φούρνο στους 180°
στον αέρα.

Πως σκατά θα κάνω το ταψί να αιωρείται;