> Voliotaki: Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ................. ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ................. ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Αντώνης Φορλίδας
Αμβέρσα

Καί ενώ φέτος λόγω γεωστρατηγικών συγκυριών , βλέπε Τουρκία, έξη εκατομμύρια περισσότεροι τουρίστες επισκέφθηκαν τήν Ελλάδα, η περιφέρεια Θεσσαλίας παρέμεινε αδρανής, απούσα από κάθε πρωτοβουλία, ανίκανη νά εκμεταλλευθεί τό γεγονός, κοιμάται τόν ύπνο τού δικαίου είς βάρος τής οικονομικής ζωής τού τόπου.

Η τουριστική κίνηση στήν περιοχή κυμάνθηκε σέ πλαίσια αρνητικά, έως καί τραγικά.

Οταν ένα αεροδρόμιο πού είναι η πύλη εισόδου γιά τήν ανάπτυξη μιάς περιοχής υπολειτουργεί λόγω αδιαφορίας, ελπίδα δέν υπάρχει.

Οταν σέ μιά απόσταση 82 χιλιομέτρων από τό Βόλο μέχρι τό Τρίκερι ,υπάρχει μόνο ένα ΑΤΜ , τότε τά πράγματα βρωμάνε.

Οταν τραυματισμένοι τουρίστες μέ ανοιγμένα κεφάλια από ατυχήματα καί καρδιακά επεισόδεια, μεταφέρονται μέ αγροτικά στίς καρότσες τους λόγω έλλειψης ασθενοφόρου , τότε η κατάσταση χαρακτηρίζεται τραγική.

Οταν ένας ολόκληρος ναύαρχος, πρόεδρος τού ΟΛΒ, αδυνατεί λόγω κούρασης νά βάλει τήν υπογραφή του γιά μιά φοράδα, τότε φθάνουμε σέ σημείο γελοιοποίησης.

Οταν τοπικοί άρχοντες , ασχολούνται μέ υπέργηρα γκομενιλίκια, τότε τό παιγνίδι είναι χαμένο.
Οταν οι ιθύνοντες καί οι κατ΄εξοχήν υπεύθυνοι γιά τήν τουριστική ανάπτυξη , ψωλοβαράνε στά τσιπουράδικα, τότε είναι νά μάς κλαίνε οι ρέγγες.

Οταν οι καρεκλόκωλοι είναι τρελλά ερωτευμένοι μέ τήν καρέκλα τους καί τόν παχυλό μισθό τους, τότε η περιφέρεια είναι καταδικασμένη είς θάνατον.

Οταν τό γνωστό τραγουδάκι λέει ¨ Τό πολύ τό τάκα τάκα κάνει τό παιδί μαλάκα ΄, τότε ο συνθέτης έχει απόλυτο δίκαιο.