> Voliotaki: Ο Τοτός...

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Τοτός...

Μαμά, γιατί σε πονάει το στομάχι;
ρωτά ο Τοτός.

- Γιατί είναι άδειο παιδί μου, απαντά η μαμά.
Εκείνη την στιγμή μπαίνει μία φίλη τής μαμάς:
- Μήπως έχεις καμία ασπιρίνη; Με πονάει φοβερά το κεφάλι μου.
Και ο Τοτός:
- Σας πονάει, κυρία, γιατί είναι άδειο!