Μήνυμα Κοντομηνά για τη συνέχιση της λειτουργίας του τηλεοπτικού σταθμού Alpha. Ο πρόεδρος του καναλιού, δηλώνει σε συνεργάτες του πως “με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ο Alpha θα εκπέμπει και την 1η Ιανουαρίου 2017”...
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.