- Τι ζώδιο είσαι είπαμε;
- Δεν ασχολούμαι με ζώδια κοπέλα μου.
Ήμαρτον πια.
- Κρίμα αν ήσουν Ταύρος θα σου καθόμουν.
- Μα φυσικά είμαι Ταύρος με ωροσκόπο Ταύρο κι ακόμα και ο Κρόνος μου στον Ταύρο είναι....
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.