To τελευταίο αντίο στον εκδότη Παναγώτη Μαυρίκο είπαν οι συγγενείς του στον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδας στον Πειραιά. Τραγικές φιγούρες η σύζυγος του, τα παιδιά του και η μητέρα του, Σοφία, η οποία απαρηγόρητη έλεγε πως «το έφαγαν το παιδί μου»...
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.