Συνεχίζει να προκαλεί θόρυβο μήπως και γίνει αντιληπτή η παρουσία του, ο θλιβερός και πολιτικά ανυπόληπτος, γυρολόγος της κεντροαριστεράς Θεοχαπακαρόπουλος.
Φυσικά δεν πρόκειται να τον ακολουθήσω άλλο, καθώς από τέτοια εργαλεία του συστήματος ο λαός μας έχει υποφέρει και συνεχίζει ακόμη.
Να του θυμίσω, μόνο, του δημοκράτη της πλάκας, ότι υπόδικος είμαι από κάτι τύπους που υπηρέτησαν το βρομερό σύστημα που αναδεικνύει Θεοχακαρόπουλους και σε κάθε περίπτωση δεν έχω καν κριθεί από τη Δικαιοσύνη για όσα μου άδικα μου αποδόθηκαν.Φυσικά δεν πρόκειται να τον ακολουθήσω άλλο, καθώς από τέτοια εργαλεία του συστήματος ο λαός μας έχει υποφέρει και συνεχίζει ακόμη.
Αντίθετα η κοινωνία με τίμησε και εξακολουθεί να το κάνει, αναγνωρίζοντας το σεβασμό και την προσφορά μου προς εκείνη.
Σε ό,τι αφορά δε τις «εκκλήσεις» του δεξιά και αριστερά για παρεμβάσεις, καλύτερα ας αποταθεί στον Ομπάμα και στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ. Είναι πιο κοντά στις απαιτήσεις του ένδοξου και ανυπέρβλητου… μεγαλείου, από το οποίο μας έδειξε ότι διακατέχεται. Και είναι νέο παλικάρι…κρίμα…
ΥΓ. Από κοντά και η νομαρχιακή ΣΥΡΙΖΑ. Οι άλλοι «πικραμένοι». Έσμιξαν τον καημό τους με του Θεοχακαπορόπουλου. Βέβαια το τι λένε αυτοί ελάχιστη έως καθόλου σημασία έχει. Γιατί στις Δημοκρατίες, ακόμα τουλάχιστον και στην Ελληνική, σημασία έχει τι λέει ο λαός.
Και ο λαός μίλησε με σαφήνεια, τοποθετώντας τον καθένα μας εκεί που έκρινε. Εμάς στο Δήμο και αυτούς στο περιθώριο.
