> Voliotaki: Το τσιγάρο...

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Το τσιγάρο...

Εμένα το τσιγάρο δε μου κάνει κακό...
Καπνίζω αυτά που λένε

"Το τσιγάρο κάνει κακό στους γύρω σας" !