> Voliotaki: Βαράτε (τις κατσαρόλες) κατά συνείδηση…

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Βαράτε (τις κατσαρόλες) κατά συνείδηση…

Οι «κατσαρόλες», δεύτερο θέμα στο MEGA. Ο ρεπόρτερ Μαξίμου (Χ. Τσιγουρής) μας είπε ότι η κυβέρνηση θεωρεί τους «Παραιτηθείτε» παιδιά της ΝΔ. 
Όσον αφορά τη ΝΔ, η άλλη καθ’ ύλην αρμόδια ρεπόρτερ (Ράνια Τζίμα) μας είπε ότι η ΝΔ δεν δίνει γραμμή για την συγκέντρωση. Όποιος θέλει μπορεί να πάει.

Τα μέλη της, τα στελέχη της και οι οπαδοί της, μπορούν να λειτουργήσουν κατά συνείδηση.

Όπως, ο αντιπρόεδρος του κόμματος Αδώνιδας, που δήλωσε πως θα πάει με δυο παπούτσια πάνινα (κι ας μην είναι από τα Γιάννενα)…