> Voliotaki: Ελεος ρεεεεέ...

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Ελεος ρεεεεέ...

Βγάζουν το iPhone λίγο μεγαλύτερο
και αρχίζουν όλοι μπράβο και μπράβο...

Εγώ που είχα βγάλει το 50ευρω λίγο μεγαλύτερο...αμέσως φυλακή!!!