> Voliotaki: Ο Αλέξης για το σύνταγμα...

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Ο Αλέξης για το σύνταγμα...

Ρε παιδιά είναι απλό...
γιατί δεν κάνουμε ένα δημοψήφισμα για να αποφασίσουμε...

το αν θα κάνουμε δημοψήφισμα για αναθεώρηση του συντάγματος;